Diriya

ශ්‍රී ලංකාව තුළ නිෂ්පාදනවලට මිල නියම කිරීමේ දී සැලකිය යුතු ප්‍රධාන කරුණු 06 ක්

ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාරවල නිෂ්පාදන සඳහා මිල නියම කිරීමේ දී, යම් සාධක පිළිබඳ අවධානයෙන් සලකා බැලිය යුතු ය. මෙහි දී එම සාධක අතර ප්‍රශස්ත සමතුලිතතාවක් පවත්වා ගැනීම ඉතා වැදගත් වේ.

එසේ සලකා බැලිය යුතු සාධක 06 පහතින් දක්වා ඇත.

            1.        නිෂ්පාදන පිරිවැය

            2.      පාරිභෝගිකයාගේ සතු වියදම් කිරීමේ ශක්තිය / මිල දී ගැනීමේ හැකියාව

            3.      තරගකාරී මිලක් නියම කිරීම

        4.      බෙදාහැරීමේ පිරිවැය

            5.      රජයේ රෙගුලාසි සහ බදු

          6.      සන්නාමයේ වටිනාකම සහ ඉන් ලැබෙන අගය

අතිරේක කරුණු:

ශ්‍රී ලංකාවේ මුදල් ඒකකය නිරන්තරයෙන් උච්චාවචනයට ලක් වෙන බැවින්, එය ආනයනික නිෂ්පාදනවල මිලට සහ අපනයන නිෂ්පාදනවල ලාභාංශවලට බලපෑම් කරනු ඇත. ඒ වගේ ම ඇතැම් නිෂ්පාදන සඳහා ඉල්ලුම වසර පුරා විටින් විට වෙනස් වනු ඇත. ඔත්තේ-ඉරට්ටේ මිල කරණය, විශාල මිලක සිට වට්ටම් ලබා දීම වැනි ක්‍රම හරහා මිල දී ගැනීම සඳහා පාරිභෝගිකයින්ගේ මනසට බලපෑම් කළ හැකි ය.

මෙම සාධක විශ්ලේෂණය කිරීම හරහා ශ්‍රී ලාංකේය වෙළඳපොළ තුළ තරගකාරී ව සිටිමින්, ලාභය උපරිම වන පරිදි මිල නියම කිරීම සඳහා ව්‍යාපාරවලට හැකියාව ලැබෙනු ඇත.


>>>භාණ්ඩයක මිල තීරණය කළ හැකි ක්‍රම 6ක්

Exit mobile version