Diriya

නිවසේ සිට වැඩ කරන සේවකයින් කළමනාකරණය කිරීමට මාර්ගෝපදේශ

Work From Home

ඔබ දුරස්ථ ශ්‍රම බලකායක් කළමනාකරණය කරන ආකාරය ඔබේ ව්‍යාපාරයට සහ එහි වර්ධන හැකියාවට දිගුකාලීන බලපෑම් ඇති කරයි. ඔබ මෙය නිවැරදිව නොකරන්නේ නම්, ඔබගේ සේවකයන්ගේ චිත්ත ධෛර්යය සහ ඵලදායිතාව දුක් විඳිනු ඇත; ඔබ සාර්ථක නම්, දුරස්ථ ශ්‍රම බලකායකට පක්ෂපාතිත්වය ගොඩනගා ගැනීමට සහ ඉතා හොදින් වැඩි කිරීමට හැකිය. දුරස්ථ සේවකයින් කළමනාකරණය කිරීමේ අභියෝගවලට මුහුණ දීමට ඔබට උපකාර කිරීමට කෙටි මාර්ගෝපදේශයක් මෙන්න.

කළ් වේලා ඇතුව සහ නිතිපතා අපේක්ෂාවන් සකසන්න

මාර්ගෝපදේශ සැපයීම, මායිම් සැකසීම සහ මූලික කරුණු සමාලෝචනය කිරීම ඔබේ ව්‍යාපෘතිය ආරම්භ කිරීමේදී ගත යුතු වැදගත්ම පියවර අතර වේ. ප්‍රමුඛතා, සන්ධිස්ථාන, කාර්ය සාධන ඉලක්ක සහ තවත් දේ පිළිබඳ පැහැදිලි බවක් ලබා දෙන්න. අවශ්‍ය විටදී ඔබට ඔබගේ සේවකයන් වෙත ළඟා විය හැකි බව සහතික කරන්න. සේවා ස්ථානයේ මෙන්ම, කළමනාකරුවන් විසින් ප්‍රතිපත්ති සහ කාර්ය මණ්ඩල වෙනස්කම්, සමාගමේ සාර්ථකත්වයන් සහ නිවසේ වැඩ කිරීම සඳහා උපදෙස් පිළිබඳව කම්කරුවන් යාවත්කාලීනව තබා ගත යුතුය. ඔවුන් වැඩ කරන පැය කිහිපය තුළ හැසිරීම් ආදර්ශමත් කළ යුතුය. මෙය සේවකයින්ට සෞඛ්‍ය සම්පන්න වැඩ/ජීවිත සමතුලිතතාවයක් පවත්වා ගැනීමට උපකාරී වන අතර, නිවස සහ කාර්යාලය අතර භෞතික වෙන්වීමකින් තොරව, නිවසේ සිට වැඩ කරන විට වඩාත් සුලභ විය හැකි අධික මානසික විඩාව මැඩ පවත්වා ගැනීමට උපකාරී වේ.

ඔබේ කාර්ය මණ්ඩලය කෙරෙහි වැඩි විශ්වාසයක් ගොඩනඟා ගන්න

ඔබේ සේවකයින් දුරස්ථව වැඩ කරන විට ඔවුන් දෙස බලා සිටීමට ඔබට නොහැකි වනු ඇත, නමුත් එයින් අදහස් කරන්නේ ඔවුන් තම කාර්යය ඉටු නොකරන බව නොවේ. ඔබට ඔවුන්ව විශ්වාස කළ නොහැකි නම්, ඔබ ඔවුන්ව රැකියාවට බදවා ගත්තේ ඇයිද යන්න හෝ, ඔවුන් කෙරෙහි විශ්වාසය නැති වීමට හේතු වූ දේ ගැන ඔබෙන්ම විමසන්න. ඔබ ඔබේ කාර්ය මණ්ඩලය විශ්වාස නොකරන්නේ නම්, ඔබ දුරස්ථ ක්ෂුද්‍ර-කළමනාකරුවෙකු වීමට සිදුවනු ඇත. දුරස්ථ ශ්‍රම බලකායක් කළමනාකරණය කිරීම අභියෝගාත්මකය, නමුත් පුද්ගල අවශ්‍යතා හඳුනා ගැනීම, සන්නිවේදනය වැඩි කිරීම සහ ඔබේ සේවකයින් විශ්වාස කිරීම මෙයට උපකාර විය හැක.

ඔබේ සේවකයන්ට වෙන් වෙන් පුද්ගලයන් ලෙස සලකන්න

සාර්ථක කළමනාකරුවන්ට ඔවුන් වෙනුවෙන් වැඩ කරන පුද්ගලයින්ගේ ශක්තීන්, දුර්වලතා සහ අවශ්‍යතා හඳුනා ගත හැකිය. එක් එක් සේවකයා පෝෂණය කිරීම සහ අභිප්රේරණය කිරීම සඳහා එම තොරතුරු උපයෝගී කර ගත හැකිය. එම තීක්ෂ්ණ බුද්ධිය සහ කළමනාකරණ විලාසය ඔවුන් දුරස්ථව ක්‍රියා කරන ආකාරය සඳහා යෙදිය යුතුය. උදාහරණයක් ලෙස, ඔබට කණ්ඩායම් සාමාජිකයින් 12 දෙනෙක් සිටී නම්, ඔබට සපුරාලිය යුතු විවිධ අවශ්‍යතා 12කි. එය ඔවුන් වැඩ කරන පැය ගණන සඳහාද වේ. එක් සේවකයෙකු දවසේ උදෑසන වැඩ කිරීමට කැමති නම්, එය දිරිමත් කරන්න; තව කෙනෙක් රෑ වැඩ කිරීමට කැමති නම් එයට ඉඩ ලබා දෙන්න. මෙය ඔබට වඩා හොඳ ප්‍රතිඵල ලබා දෙනු ඇත.

ඔබ නිවසේ සිට වැඩ කරන ඔබේ සේවකයින් කළමනාකරණය කිරීම ආරම්භ කරන විට ඔබට අනුගමනය කළ හැකි මූලික කරුණු තුන මේවා වේ. ක්‍රියාවලිය අභියෝගාත්මක එකක් බව මතක තබා ගන්න, නමුත් මෙය නිවැරදිව ක්‍රියාත්මක කිරීම සහ සැලසුම් කිරීම සමඟ ඔබට බොහෝ ප්‍රතිලාභ භුක්ති විඳීමට හැකි වනු ඇත.

තවත් වටිනා ව්‍යාපාරික දැනුම සඳහා අපේ වෙබ් අඩවිය වෙත පිවිසෙන්න.

Exit mobile version