Diriya

වත්මන් අර්බුදය තුළ ඔබට පක්ෂපාතී පාරිභෝගික පදනමක් වර්ධනය කිරීම

Loyal Customers

ශ්‍රී ලංකාව තුළ අප දැන් අත්දකින්නේ පෙර නොවූ විරූ තත්වයක්. පාරිභෝගික මිලදී ගැනීමේ පුරුදු පවා මෙම තත්වය නිස වෙනස් වෙනු නිසැකය. වැඩි පිරිසක් මූල්‍යමය වශයෙන් බලපෑමට ලක්ව ඇති බැවින්, ඔවුන් තම වියදම් ගැන නැවත සිතා බැලීමට සහ ඔවුන්ගේ අයවැය සකස් කිරීමට පටන් ගෙන ඇත. මිලදී ගැනීමේ හැකියාවට බලපෑම් ඇති වීමට අමතරව, අර්බුදයකදී මුදල් වියදම් කළ යුත්තේ කුමක් සඳහාද යන්න ගැන ගැනුම්කරුගේ මතය වෙනස් වේ. කලක් සුඛෝපභෝගී භාණ්ඩයක් වූ දෙයක්, දැන් මුදල් නාස්තියක් සේ ඔවුන්ට පෙනේ. අනෙක් අතට ගතහොත්, අරපිරිමැස්මෙන් මිලදී ගැනීම දැන් ආර්ථික ආයෝජනයක් බවට පත් විය හැකිය.

එසේ නම්, වත්මන් අර්බුදය තුළ ඔබගේ ව්‍යාපරයට පක්ෂපාතී පාරිභෝගික පදනමක් ගොඩනඟා ගැනීමට සහ රඳවා තබා ගැනීමට ඔබට කළ හැක්කේ කුමක්ද? මෙන්න ක්‍රියාත්මක විය හැකි ක්‍රම කිහිපයක්.

ඔවුන්ගේ අවශ්‍යතා හඳුනාගෙන ඉල්ලුම සපුරාලීම සඳහා නව නිෂ්පාදන සහ අදහස් මගින් අවශ්‍යතා සපුරාලීම

මෙම ආර්ථික බිඳවැටීම වැනි අර්බුදයකදී, ව්‍යාපාර ඔවුන් විසින් පිරිනමනු ලබන ප්‍රධාන නිෂ්පාදන සමඟ අදාළව සිටීමට නව ක්‍රම සොයමින් සිටින අතර, ඔවුන් මහජන අවශ්‍යතා සඳහා සේවය කරන ඒවා වෙත යොමු වේ. ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන්ගේ වත්මන් අවශ්‍යතා සපුරාලන නව නිෂ්පාදන කිහිපයක් දියත් කිරීම දෙස බැලීමට මෙය කාලය විය හැකිය.

නව නිෂ්පාදන ඉදිරිපත් කිරීම ව්‍යාපාර පාරිභෝගික දත්ත, පර්යේෂණ, සංවර්ධන සහ වෙළඳපල පර්යේෂණ මත රඳා පවතින අතර, ඔබට මෙම සම්පත් ඔබ සතුව නොතිබිය හැකිය. එබැවින් ඔබගේ අනුගාමිකයින් පවසන්නේ කුමක්දැයි බැලීමට ඔබගේ සමාජ මාධ්‍ය ගිණුම් වෙත හැරෙන්න. නිෂ්පාදන ඉල්ලීම් සොයන්න.Instagram Stories සහ Polls ස්ටිකර්වල ඇති ප්‍රශ්න සමඟින් ඔබට ඔබේම සියුම් පර්යේෂණ කිහිපයක් සිදු කළ හැකිය. බොහෝ මිනිසුන් තම ඩිජිටල් තිරය මත දිනෙන් දින වැඩිපුර වෙළ ගත කරන බැවින්, ක්‍රියාකාරී ප්‍රේක්ෂක පිරිසක් ගොඩනැගීමට දැන් හොඳම කාලයයි.

නැවත නැවත ඔබගෙන් මිළදීගන්නා ගනුදෙනුකරුවන්ට විශ්වාසවන්තව සිටීමට වට්ටම්, දිරිගැන්වීම් සහ දායකත්වයන් පිරිනමන්න.

වට්ටම් සහ දිරිගැන්වීමේ වැඩසටහන් පිරිනැමීමෙන් ඔබේ ව්‍යාපාරයට පාරිභෝගිකයන් ලබා ගත හැකිය. නැවුගත කිරීම සදහා අය නොකිරීම සහ නොමිලේ සාම්පල පාරිභෝගිකයින් දිරිමත් කිරීමට තවත් ක්‍රම දෙකකි.

විශාලතම ප්‍රවණතාවය වන්නේ ලොව පුරා ඊ-වාණිජ්‍යය තුළ පාරිභෝගික පදනම ගොඩනැගීමයි. ස්වයංක්‍රීය නැවත ඇණවුම් කිරීමේ අංගයක් ලෙස තවත් සමාගම් මෙය පටන් ගෙන ඇත. ඒ සදහා “Subscribe කර මුදල් ඉතිරි කරන්න.” වැනි වැකි යොදා ගනු ලැබේ. ඔබේ නිෂ්පාදනය ඔවුන් නැවත මිලදී ගන්නා එකක් බව පාරිභෝගිකයින්ට හැඟේ නම්, දායකත්වයක් සඳහා ලියාපදිංචි වීම ඔවුන්ට ප්‍රයෝජනවත් වේ. ඔවුන්ගේ සාමාජිකත්වය සදහා ඔවුන්ට වට්ටම් මිලක් ලබා දෙන බව පාරිභෝගිකයන් දැනගත් විට එය ඔවුන්ටවඩාත් ආකර්ෂනීය වේ.

ඔබ සැබවින්ම ඔවුන් ගැන සැලකිලිමත් වන බව පාරිභෝගිකයින්ට දන්වන්න

ඔබේ සමාගම පාරිභෝගිකයන් සමඟ එක්ව අභියෝගවලට මුහුණ දෙන බව මිනිසුන්ට දන්වන්න. මෙය ඔබට සහ ඔබේ ව්‍යාපාරයට සම්බන්ධ වීමට ඔවුන්ට උපකාර කරයි. සමාජ මාධ්‍ය සහ ආයතනික බ්ලොගය මත බාධා රහිත, අලෙවි වලට සම්බන්ධ නොවන, උද්යෝගිමත් සහ ප්‍රයෝජනවත් අන්තර්ගතයන් බෙදා ගැනීම ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන්ට සමීපව සිටීමට මාර්ගයක් විය හැකිය. ඔබගේ පණිවිඩ යැවීමේදී සංවේදනය කරන්න, ආරක්ෂිතව තබා ගැනීමට පාරිභෝගිකයින්ට මතක් කරන්න, ප්‍රවෘත්ති සහ වත්මන් තත්වයට ඔබ අනුවර්තනය වන ආකාරය පිළිබඳව ඔවුන් යාවත්කාලීන කරන්න.

ඔබේ කණ්ඩායම වර්තමාන තත්වයට අනුවර්තනය වන ආකාරය පිළිබඳ සැබෑ ජීවිත කථාන්ද ඔබට බෙදා ගත හැකිය. කණ්ඩායම් සාමාජිකයන් සමඟ සම්මුඛ සාකච්ඡා, සහ පරිශීලකයන් විසින් ජනනය කරන ලද අන්තර්ගතයන් ඇතුළත් කිරීම ප්‍රයෝජනවත් විය හැකිය. මෙවන් ක්‍රම පරිවර්තනයන් සහ සන්නාම ජනප්‍රියත්වය අනුව දිගුකාලීන ප්‍රතිඵල ගෙන එයි.

ආර්ථික පසුබෑමකදී පාරිභෝගික පක්ෂපාතිත්වයේ වාසි වඩාත් කැපී පෙනේ. විශ්වාසවන්තව පාරිභෝගිකයින්ට සේවය කිරීමට වැය වන්නේ අඩු පිරිවැයකි. පාරිභෝගිකයන් සාමාන්‍යයෙන් ඔවුන් විශ්වාස කරන සමාගම් සමඟ වැඩි වියදම් සංකේන්ද්‍රණය කරයි, මෙය, ආර්ථිකය නැවත නැඟිටින විට වර්ධනය සඳහා පදනම දැමිය හැකිය.

තවත් වටිනා ව්‍යාපාරික දැනුම සඳහා අපේ වෙබ් අඩවිය වෙත පිවිසෙන්න.

Exit mobile version