Diriya

කාර්යක්ෂමතාව සහ වර්ධනය: කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාරවල ක්‍රියාවලි බාහිරකරණය කිරීම

සාමාන්‍ය කාර්යයන් බාධාවකින් තොරව තමන් ගැන සැලකිලිමත් වන නිසා ව්‍යාපාරවලට ඔවුන්ගේ මූලික නිපුණතා කෙරෙහි මුළුමනින්ම අවධානය යොමු කළ හැකි ලෝකයක් ගැන සිතන්න.ව්‍යාපාර ක්‍රියාත්මක වන ආකාරය පරිවර්තනය කර ඇති උපායමාර්ගික ප්‍රවේශයක් වන මෙය, ව්‍යාපාර ක්‍රියාවලි බාහිරකරණයේ (BPO) බලයයි.

මෙහෙයුම් විධිමත් කිරීමේ සිට පිරිවැය අඩු කිරීම දක්වා, BPO ගෝලීය පරිමාණයෙන් තරඟ කිරීමට ඉලක්ක කරගත් ව්‍යාපාර සඳහා ක්‍රීඩාව වෙනස් කරන්නෙකු බවට පත්ව ඇත. මෙම ලිපියෙන් අපි BPO ලෝකය ගැන ගැඹුරින් හැදැරීම, එහි පරිණාමය, ව්‍යාපාර සඳහා එහි වැදගත්කම, ප්‍රධාන වශයෙන් කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර සහ ව්‍යාපාර සාර්ථකත්වයට ගෙන ඒම සඳහා එය ඵලදායි ලෙස භාවිතා කළ හැකි ආකාරය ගැන සොයා බලමු. ව්‍යාපාර ක්‍රියාවලි බාහිරකරණය (BPO) යනු විශේෂිත ව්‍යාපාරික කාර්යයන් හෝ ක්‍රියාවලි බාහිර සේවා සපයන්නන් වෙත කොන්ත්‍රාත්තු කිරීමේ ක්‍රියාවලියයි. මෙම සපයන්නන් ඔවුන්ගේ අදාළ ක්ෂේත්‍රවල ප්‍රවීණයන් වන අතර ඔවුන්ට ගෘහස්ථව තිබිය නොහැකි තරමේ විශේෂිත කුසලතා සහ සම්පත් ලබාදීමේ හැකියාව සමහරවිට තිබිය හැකිය. BPO මඟින් සමාගම්වලට ඔවුන්ගේ මෙහෙයුම් ප්‍රශස්ත කිරීමට, කාර්යක්ෂමතාව වැඩි කිරීමට සහ ඔවුන්ගේ වර්ධනයට සහ තරඟකාරිත්වයට සෘජුවම දායක වන මූලික ව්‍යාපාරික ක්‍රියාකාරකම් වෙත ඔවුන්ගේ අවධානය යොමු කිරීමට ඉඩ සලසයි.

BPO පිරිවැය ඉතිරි කිරීමේ උපාය මාර්ගයක සිට නවෝත්පාදන සහ වර්ධනය පෝෂණය කරන උපායමාර්ගික හවුල්කාරිත්වයක් දක්වා පරිණාමය වී ඇත. මුලදී, BPO මූලික වශයෙන් පාරිභෝගික සහාය සහ දත්ත ඇතුළත් කිරීම වැනි කාර්යයන් සමඟ සම්බන්ධ වී ඇත. කෙසේ වෙතත්, වසර ගණනාවක් පුරා, එහි විෂය පථය මූල්‍ය, මානව සම්පත්, සැපයුම් දාම කළමනාකරණය සහ උපායමාර්ගික තීරණ ගැනීමේ ක්‍රියාවලීන් ඇතුළු විශාල පරාසයක කාර්යයන් ආවරණය කිරීම දක්වා පැතිරී ඇත. BPO හි ප්‍රධාන කාණ්ඩ දෙකක් ඇති අතර ඒවා පසු-කාර්යාල සහ ඉදිරිපස-කාර්යාල බාහිරකරණය නම් වේ. පසු කාර්යාල BPO, වැටුප් සැකසීම, දත්ත ඇතුළත් කිරීම සහ ගබඩා කළමනාකරණය වැනි කාර්යයන් සඳහා දායක වේ. අනෙක් අතට, ඉදිරිපස කාර්යාල BPO තුළට, පාරිභෝගික සේවා, විකුණුම් සහ අලෙවිකරණ ක්‍රියාකාරකම් ඇතුළත් වේ. මීට අමතරව, onshore, offshore, and nearshore බාහිරකරණය කිරීම වැනි සේවා සපයන්නාගේ ස්ථානය මත පදනම්ව BPO වර්ගීකරණය කළ හැකිය.  

කියවන්න – සැපයුම් දාම කලමනාකරණය සහ තොග පාලනය

BPO බොහෝ විට විශාල සමාගම් සමඟ සම්බන්ධ වී ඇති අතර, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් ද තරඟකාරී වාසියක් ලබා ගැනීම සඳහා මෙම ක්‍රියාව භාවිතා කර ඇත. කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයන්ට අභ්‍යන්තරයේ සියලුම කාර්යයන් හැසිරවීමට සම්පත් නොමැති විය හැකි බැවින් BPO ආකර්ශනීය විකල්පයක් බවට පත් වේ. කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයන්ගේ BPO ස්වභාවය බොහෝවිට බාහිර විශේෂඥයින්ට කාර්යක්ෂමව කළමනාකරණය කළ හැකි විශේෂිත ක්‍රියාවලීන් කෙරෙහි අවධානය යොමු කරයි. මෙම ක්‍රියාවලීන් ගිණුම්කරණය සහ තොරතුරු තාක්ෂණ සහයේ සිට ඩිජිටල් අලෙවිකරණය සහ පාරිභෝගික සේවය දක්වා විහිදේ. කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සඳහා BPO හි වැදගත්කම අධිතක්සේරු කළ නොහැක. සම්පත් සීමා වූ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සඳහා, මූලික නොවන කාර්යයන් බාහිරින් ලබා දීම මඟින් ආදායම් උත්පාදනයට සහ ව්‍යාප්තියට සෘජුවම බලපාන මූලික ව්‍යාපාර ක්‍රියාකාරකම් වෙත තම සීමිත සම්පත් යොමු කිරීමට ඉඩ සලසයි. BPO මඟින් SMEs හට සැලකිය යුතු පෙර ආයෝජන අවශ්‍යතාවයකින් තොරව විශේෂිත කුසලතා සහ තාක්ෂණයන් වෙත ප්‍රවේශ වීමට හැකියාව ලැබේ. BPO මඟින් SMEs හට සැලකිය යුතු පෙර ආයෝජන අවශ්‍යතාවයකින් තොරව විශේෂිත කුසලතා සහ තාක්ෂණයන් වෙත ප්‍රවේශ වීමට හැකියාව ලැබේ. මෙය වර්ධනය වේගවත් කරනවා පමණක් නොව, ශීඝ්‍රයෙන් වෙනස් වන ව්‍යාපාරික පරිසරයක් තුළ SMEs හි සමස්ත තරඟකාරිත්වය ද ඉහළ නංවයි. SMEs හි BPO හි වාසි සහ අවාසි තවදුරටත් පහත විස්තර කෙරේ. 

වාසි

අවාසි

කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයන්ගේ BPO වැඩිදියුණු කිරීමට සහ එයින් උපරිම ප්‍රයෝජන ගැනීමට පහත සඳහන් දෑ අනුගමනය කළ හැක

වර්තමාන ගතික ව්‍යාපාරික පරිසරය තුළ, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින්ට සාර්ථක වීමට ඔවුන්ට ලබා ගත හැකි සෑම වාසියක්ම අවශ්‍ය වේ. ව්‍යාපාර ක්‍රියාවලි බාහිරකරණය, විශේෂිත කුසලතා භාවිතා උපයෝගී කර ගැනීමට, මෙහෙයුම් විධිමත් කිරීමට සහ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින්ට ඔවුන්ගේ මූලික ශක්තීන් කෙරෙහි අවධානය යොමු කරමින් වර්ධනය වැඩි කර ගැනීමට අවස්ථාව ලබා දෙයි. BPO එහි වාසි සහ අභියෝග සමඟ එන අතරම, උපායමාර්ගික සහ හොඳින් කළමනාකරණය කරන ලද ප්‍රවේශයක් ගෝලීය වෙළඳපොළ තුළ කාර්යක්ෂමතාව, නවෝත්පාදන සහ තරඟකාරිත්වයේ නව උසකට SMEs ගෙන යා හැකිය.


මෙම අන්තර්ගතය CeFEnI/COSME විසින් පහසුකම් සපයන ලද අතර ශ්‍රී ජයවර්ධනපුර විශ්ව විද්‍යාලය, කෝට්ටේ විසින් සකස් කරන ලදී.

Exit mobile version