Diriya

සමාජ මාධ්‍ය අලෙවිකරණය සම්බන්ධයෙන් ඉහළම මට්ටමේ කාර්ය සාධනයේ සිටින්න

වර්තමානයේ බොහෝ ව්‍යාපාර සඳහා සමාජ මාධ්‍ය පැවැත්මක් ගොඩනැගීම අත්‍යවශ්‍ය වන අතර එය ව්‍යාපාරයක තරඟකාරීත්වය පවත්වා ගැනීමට ඉවහල්වන භූ දර්ශනයකි.

ඔබේ නිෂ්පාදනය ප්‍රවර්ධනය කිරීමට අවශ්‍යද? එසේනම් සමාජ මාධ්‍ය භාවිතා කරන්න. සන්නාම පිළිබඳ දැනුවත්භාවය ඇති කිරීමට අවශ්‍යද? සමාජ මාධ්‍ය භාවිතා කරන්න. ව්‍යාපාරික ලෝකයේ ඔබේ සලකුණ තැබීමට අවශ්‍යද? සමාජ මාධ්‍ය භාවිතා කරන්න. ව්‍යාපාර ආරම්භකයින්ට පවා සිය ආයතනයට සේවකයින් බඳවා ගැනීම සඳහා සමාජ මාධ්‍ය අවශ්‍ය වේ. අරමුදල් රැස් කිරීම සඳහා ඔවුන්ගේ පැතිකඩ ගොඩනැගීම, පරිශීලක පදනමක් ගොඩනැගීම සහ තවත් බොහෝ අත්‍යවශ්‍ය ක්‍රියාකාරකම් සඳහා සමාජ මාධ්‍ය පරිශීලනය බෙහෙවින් ඉවහල් වේ. නමුත් සමාජ මාධ්‍ය නම්  ක්‍රීඩාව ක්‍රීඩා කිරීම පහසු එකක් නොවන අතර, එය වෙහෙස මහන්සි වී උපයාගත යුතු වන අතර, ගොඩ නගා ගැනීමෙන් අනතුරුව  පවත්වා ගැනීමට ඉමහත් පරිශ්‍රමයක් දැරිය යුතු වේ.

ජයග්‍රාහී සමාජ මාධ්‍ය තත්වයක් ස්ථාපිත කිරීම සඳහා කිසිදු පරිපූර්ණ ක්‍රීඩා සැලැස්මක් යයි කියා කිසිවක් නොමැත. කෙසේ වෙතත්, ඔබේ සමාජ මාධ්‍ය ප්‍රශස්ත තත්වයකට ගෙන ඒම  සඳහා ඔබට භාවිතා කළ හැකි පරීක්ෂණ ක්‍රම කිහිපයක් තිබේ. පහත දැක්වෙන්නේ ඉන් තුනකි.

  1. නිතරම ක්‍රියාශීලී වන්න.
    පුද්ගලයෙකු ඔබගේ අදහස් වලට හෝ DM වලට ක්ෂණිකව පිළිතුරු දුන් විට ඔබ එයට කැමති නැද්ද? ඔව්, එය ඔබට ප්‍රමුඛත්වය පිළිබඳ හැඟීමක් ලබා දෙයි. එය සෑම කෙනෙකුටම එක හා සමානයි. සෑම විටම ඔබගේ අදහස් සහ පණිවිඩ වලට ක්ෂණිකව පිළිතුරු දෙන්න.
  2. සාපේක්ෂ වන්න.
    පුද්ගලයින් වඩා ප්‍රිය කරන්නේ ඔවුන් මෙන් කතා කරන සහ සිතන අයට සහ ඔවුන් අත්විඳින දෙයට සම්බන්ධ අයටය. සබැඳිව සහ නොබැඳිව සිදුවන දේ ගැන අවධානය යොමු කරන්න. උද්දීපනය හරහා ඔබේ සන්නිවේදනය පිලිබඳ  අවධානය යොමු කරන්න. Meme එකක් හෝ දෙකක් උත්සාහ කරන්න.
  3. අව්‍යාජ වන්න.
    වඩාත්ම වැදගත්ම දෙය නම්, හැමවිටම අව්‍යාජ වන්න.
    අපි හැමෝම එවැනි ව්‍යාජ දැන්වීම් අත්දැක තියෙනවා නේද?
    “ඔබ ඩොලර් මිලියනයක් දිනාගෙන ඇත (කිසිවක් නොකර) !!”
    “ඔබව  විදේශ සංචාරයකට තෝරාගෙන ඇත!!”
    එසේත් නැතිනම් පහත සඳහන් නිහඬ ප්‍රචාරණ වැකි.
    “රටේ හොඳම මිල, සියලුම ආනයනික ද්‍රව්‍ය !”

ඔබට මෙවැනි ප්‍රචාර කිරීමට අවශ්‍ය යැයි හැඟේ නම්, එසේ නොකරන්න. යමක් විකිණීමට උත්සාහ කරනවාට වඩා, හොඳ  වෙළඳ නාමයක් ගොඩනඟන්න. මිනිසුන් ඔබ ගැන අධ්‍යනය කල පසු  ඔබ සත්‍යවාදී යැයි ඔවුන්ට හැඟෙන විට ඔවුන්ට අලුත් අත්දැකීමක්  හෝ වෙනස් විය හැකි වුවද, ඔවුන්ට අව්‍යාජ යමක් පවසන විට ඔබ හා  රැඳී සිටිනු ඇත. ඔබ වටා  අනුගාමිකයින් පිරිසක් ගොඩ නගා  ඇති විට, එම පුද්ගලයින් ඔබේ ව්‍යාපාරයට  සහ ඔබේ නිෂ්පාදනවලට වඩාත් හොඳින් ප්‍රතිචාර දක්වනු ඇත. ඔවුන් ඔබ සහ ඔබේ සන්නාමය සමඟ ද්වි-මාර්ග සංවාදයක කොටසක් වනු ඇත. ඔබේ ව්‍යාපාරයේ වඩාත්ම වැදගත් පාර්ශවකරුවන් – ඔබේ ගණුදෙනුකරුවන් සහ අනාගත ගණුදෙනුකරුවන්ගෙන්  ඉගෙන ගැනීමට සහ ආශ්වාදයක් ලබා ගැනීම  තරම් සුදුසු දෙයක් තවත් තිබිය හැකිද?

සමස්තයක් වශයෙන්, සමාජ මාධ්‍ය යනු බොහෝ දෙනෙකුට ක්‍රීඩාවට එළඹිය හැකි නමුත් හොඳම ක්‍රීඩකයින් පමණක් දියුණු වන අන්තර් ක්‍රියා වල සංකීර්ණ ජාලයකි. ඔබ කාලය මිඩංගු  කර ඔබේ තීරණය  නිවැරදිව දිශානතියකට ගෙන  ක්‍රීඩා කරන්නේ නම්, ඔබට පහසුවෙන්ම එවැනි හොඳම මට්ටමේ ක්‍රීඩකයින්ගෙන්  කෙනෙකු විය හැකිය. සැමවිටම ඉහත දැක්වූ මුලධර්ම වලට ඇලී, නොපසුබටව එහිම නිරතව සිටීමෙන් ඔබට ව්‍යාපාරයක් වශයෙන් සාර්ථකත්වයට පත් විය හැක’

Exit mobile version