Diriya

SME ව්‍යාපාර වෙත පාරිභෝගිකයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීම සහ ඔවුන්ව රඳවා තබා ගැනීම

ශ්‍රී ලංකාව වැනි සංවර්ධනය වෙමින් පවතින රටවල් වල, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සහ ආරම්භක ව්‍යාපාර වෙත පාරිභෝගිකයන් ආකර්ෂණය කර ගැනීම සහ ඔවුන්ව දිගටම රඳවා තබා ගැනීම අභියෝගාත්මක ක්‍රියාවලියක් විය හැකි.

සීමිත සම්පත්, යටිතල පහසුකම්වල අඩුලුහුඬුකම් සහ නිරන්තරයෙන් පරිණාමය වන පාරිභෝගික හැසිරීම් සඳහා ඊටම අනන්‍ය වූ උපායමාර්ග අත්‍යාවශ්‍ය වේ. පහතින් දැක්වෙන්නේ එවැනි තත්ත්වයන් තුල දී ආරම්භක ව්‍යාපාර වෙත පාරිභෝගිකයන් ආකර්ෂණය කර ගැනීම සහ ඔවුන්ව දිගටම රඳවා තබා ගැනීම සඳහා සහය වන මූලික දල විශ්ලේෂණයකි.

පාරිභෝගිකයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීම

ඉලක්කගත වෙළෙඳපොළ හඳුනා ගැනීම:

ඵලදායී ප්‍රචාරණය, අලෙවිකරණය, සහ විකුණුම්:

පාරිභෝගිකයින් රඳවා ගැනීම

ශක්තිමත් පාරිභෝගික සබඳතා ගොඩනගා ගැනීම:

තාක්ෂණය උපයෝගී කර ගැනීම:

අභියෝග වලට මුහුණ දීම:

සංවර්ධනය වෙමින් පවතින රටවල් සඳහා සලකා බැලිය යුතු මූලික කරුණු

ප්‍රධාන වශයෙන්ම ඔබේ ව්‍යාපාරය පාරිභෝගික සේවා සහ එහි සියලුම කොටස් අතර ඇති සබඳතා වෙත අවධානය යොමු කිරීම මගින්, ඒ වෙත ඵලදායීව පාරිභෝගිකයින් ආකර්ශනය කර ගැනීමට සහ ඉදිරියටත් ඔවුන් රඳවා තබා ගැනීමට හැකියාව ලැබෙනු ඇත.

DiriyaLK වෙතින් සුබ පැතුම්!


>>>ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාරවලට උපකාරී ව්‍යාපාර සහ කර්මාන්ත ජාල

Exit mobile version