Category:

දැනුම කවය

spot_imgspot_img
Most Popular on:

දැනුම කවය

සේවකයින් සේවයෙන් ඉවත් වීම අඩු කරමු

ආර්ථික පර්යේෂණ, යෝජනා කරන්නේ සමහර කර්මාන්ත සඳහා සුදුසු ආදේශකයක් සොයා ගැනීමට, පුහුණු කිරීමට සහ කුලියට ගැනීමට සේවකයාගේ වාර්ෂික වැටුපෙන් පහෙන් එකක් දක්වා වැය විය හැකි බවයි.

ආර්ථික අර්බුදයකදී ව්‍යාපාරයක් පවත්වාගෙන යන්නේ කෙසේද?

ඔබේ ව්‍යාපාරය ශක්තිමත් වන තරමට ආර්ථික අර්බුදයකදී ව්‍යාපාරයට ඇති අවදානම අඩු වේ. ඔබේ ව්‍යාපාරයේ තිරසාර බව සහතික කළ හැකි ක්‍රම කිහිපයක් මෙන්න.

ඵලදායී පාලන මෙවලමක් ලෙස අයවැයකරණය

ව්‍යාපාර සන්දර්භය තුළ, “අයවැයකරණය” හෙවත් “අයවැය සකස් කිරීම”, යම් කාල සීමාවක් තුළ ලැබිය යුතු උපකල්පිත ආදායමට ප්‍රමුඛතාවය දීමට හා වියදම් කිරීමට සැලසුම් කිරීමේ ක්‍රියාවලිය ලෙසින් අර්ථ දැක්විය හැක.

නිසියාකාරව ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරන්නේ කෙසේද?

ඔබට ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කිරීමට ඇති අභිප්‍රේරණය, ඔබ සතුව පවතින ‘මුදල් කළ හැකි’ කුසලතාවක් (ඔබ දක්ෂ ඡායාරූප ශිල්පියෙකු නම්, එය ව්‍යාපාරයක් ලෙස උත්සාහ නොකරන්නේ මන්ද?) හෝ ඔබගේ පෞද්ගලික අරමුණක් (ඔබට වසර 5 කින් රුපියල් මිලියන 10ක් අවශ්‍ය නම් සහ ඔබේ රැකියාවට ඔබව එම මට්ටමට ගෙන යා නොහැකි නම්, ව්‍යාපාරයක් හරහා එම ඉලක්කය වෙත යාමට උත්සාහ නොකරන්නේ මන්ද?) විය හැක. කෙසේවෙතත්, ඔබ තුළ ඇති පෙළඹීම සහ අභිප්‍රේරණය තවත් එක් සිතිවිල්ලක් නොවන බවත්, එය ක්‍රියාවට නැංවීමට අවශ්‍ය දේ ඔබ සතුව ඇති බවත්, තහවුරු කරගන්න.

දේශීය වශයෙන් දියුණු විය යුතු කර්මාන්ත මොනවාද?

ආර්ථික වර්ධනය සලකා බැලීමේදී, දේශීය වශයෙන් රට තුළ සංවර්ධනය කළ හැකි, දියුණු විය යුතු කර්මාන්ත අංශ කිහිපයක් පහතින් දැක්වේ.

ඔබගේ කාර්යසාධන ඇගයීම් “සාධනීය” ද? නැතිනම් “නිශේධනීය” ද?

සේවකයින්ගේ සහ ආයතනයේ කාර්යසාධනය ඇගයීම(Performance Evaluation),සෑම ආයතනයකම කළමනාකාරීත්වයේ අනිවාර්ය වගකීමක් වනවා....
More Categories Related to:

දැනුම කවය

Management and Maintenance of Assets

Asset management and maintenance are crucial for SMEs (Small and Medium-sized Enterprises) as they rely heavily on their physical assets to generate revenue and compete with larger companies. It can also assist SMEs in lowering costs, boosting productivity, and strengthening their competitive position.

ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකත්වය: උපායමාර්ගික විකුණුම් සමඟ වර්ධනය වීම

ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍යම ප්‍රමාණයේ ව්‍යවසායකයන්ගේ (SME) විචිත්‍රවත් භූදර්ශනය තුළ ඵලදායි විකුණුම්වල සූක්ෂ්මතාවන් අවබෝධ කර ගැනීම තිරසාර සාර්ථකත්වයට සහ වර්ධනයට ඉතා වැදගත් වේ. ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර සඳහා, උපාය මාර්ගික විකුණුම් පිළිවෙත් ක්‍රියාත්මක කිරීම මගින් ඔවුන්ගේ ව්‍යාපාර කෙරෙහි සැලකිය යුතු අන්දමේ බලපෑමක් ඇති කළ හැකි.

ව්‍යාපාර අවස්ථා සහ ව්‍යාපාර සැලසුම්කරණය

ගතික ව්‍යාපාර ලෝකයේ, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායන් ආර්ථික වර්ධනයට සහ නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කිරීමේදී ප්‍රධාන කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි. කෙසේ වෙතත්, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයෙකුගේ ගමන අභියෝග, අවිනිශ්චිතතාවයන් සහ දරුණු තරඟකාරිත්වයකින් පිරී ඇත. මෙම සන්දර්භය තුළ සමෘද්ධිමත් වීමට නම්, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයන් ව්‍යාපාරික අවස්ථා කල්තියා හඳුනාගෙන ඒවා අත්පත් කර ගැනීමට ඵලදායී සැලසුම් සකස් කළ යුතුය
X