Diriya

කළමනාකරුවන්ගේ භූමිකාව කුමක්ද?

කළමනාකරණය යනු කණ්ඩායමක් ඵලදායීව සහ ස්ථාවරව වැඩ  කිරීමේ  සහ එය ස්ථායිව පවත්වා ගැනීමේ කලාව සහ ශිල්පයයි.  මේ සඳහා පුද්ගලයෙකු  සේවයට  බඳවා ගැනීම, පුහුණු කිරීම, උපදේශනය, සේවයෙන් පහ කිරීම, අයවැය සැකසීම, සැලසුම් කිරීම, සංවිධානය කිරීම, ගැටළු නිරාකරණය කිරීම, කළමනාකරණ පද්ධති ගොඩනැගීම සහ භාවිතා කිරීම, සාධාරණ අන්දමින් වත්කම් පැවරීම සහ කාර්ය සාධන ප්‍රතිපෝෂණ ලබා දීම ඇතුළත් වේ. කළමනාකරණය යනු නායකත්වයට ඉතා වැදගත්, අත්‍යවශ්‍ය අංගයකි.

කළමනාකරුවන්ගේ කාර්යභාරය වෙනත් විවිධාංගීකරණයට ලක් වූ වගකීම් කිහිපයකට සම්බන්ධවන  මූලික වගකීම්/කාර්යයන් හතර පහත දැක්වේ.

කළමනාකරුවන්ගේ කාර්යයන් බහුවිධ හා විවිධාකාර වේ. කළමනාකරුවෙකුගේ භූමිකාව සැණකෙලියක  “පිඟන් ක්‍රීඩාවක යෙදීමක්” වැනිය. කළමනාකරුවෙකුගේ සාමාන්‍ය වගකීම් මාලාවක් පහත ලැයිස්තුගත කර ඇත (සංවිධානය සහ කළමනාකරණ භූමිකාව අනුව, මේවා වෙනස් විය හැකි බව සලකන්න.

හොඳම කළමනාකරුවන්ට තමන්ට වඩා වැදගත් වන්නේ සිය රැකියා ආයතනය සහ ඔවුන්ගේ කාර්ය සාධනයයි. ඔවුන් තම කණ්ඩායම්වල හැකියාවන්  ගොඩනැගීමට උත්සාහ කරන අතර ඔවුන්ගේ සගයන්ගේ ජයග්‍රහණ අගය කරති. ඉතින් ඔබ, ඔබට විය හැකි හොඳම කළමනාකරුද?

Exit mobile version