spot_imgspot_img

வாடிக்கையாளர் திருப்தியின் முக்கியத்துவம்

இந்த Diriya Biz வீடியோ பிரிவில், அஜ்மல் ஹுசைன் (Asst Manager People Development & Service Culture transformation – Dialog Axiata Plc) வாடிக்கையாளர்களைக் கையாள்வதில் தனது பரந்த அனுபவத்தைப் பகிர்ந்து கொள்கிறார் மற்றும் இலங்கையின் சிறிய மற்றும் நடுத்தரத் துறைக்கான சிறந்த சேவையைத் தொடர்ந்தார்.


இந்த உள்ளடக்கமானது CeFEnI/COSME இன் உதவியுடன் ஸ்ரீ ஜெயவர்தனபுர பல்கலைக்கழகத்தினால் தயாரிக்கப்பட்டதாகும்.

Diriya Sri Lanka
Diriya Sri Lankahttps://www.diriya.lk
Diriya.lk is a sustainability and social innovation initiative of Dialog Axiata PLC. The content available herein is aimed solely for the purposes of educating, guiding and assisting Micro, Small and Medium Enterprises (MSMEs) in navigating the challenges of the fast paced business world. As such, Dialog Axiata PLC, its staff, its officers or Directors shall not be liable for any direct, indirect, incidental, special, consequential, or punitive damages or damages for any loss of profits, revenue, business, savings or data, incurred due to the use of the content available on Diriya.lk.

Get in Touch

ஒரு பதிலை விடவும்

தயவு செய்து உங்கள் கருத்தை உள்ளிடவும்!
இங்கே உங்கள் பெயரை உள்ளிடவும்

spot_imgspot_img

Related Articles

spot_img

Get in Touch

Latest Posts

X