ව්යාපාර සඳහා ජාත්යන්තර අපනයන වෙළෙඳපොළ වෙත පිවිසීමට ඇති අවස්ථාවන් සනාථ කිරීමට ප්රමාණවත් සංඛ්යාන දත්ත තිබේ. කෙනෙකුට විකිණිය හැකි වෙළඳපලවල් තවදුරටත් දේශසීමා විසින් නිර්වචනය නොකරනු ලබයි. ලොව පුරා සිටින පාරිභෝගිකයින් ඔවුන්ගේ භූගෝලීය සීමාවලින් ඔබ්බට ගොස් නිෂ්පාදන සහ, පුළුල් පරාසයක විකල්ප සඳහා ගැණුම්කරුවන්ගෙන් ලබා ගැනීමට විවෘතය. ලොව පුරා ඊ-වාණිජ්යය විසිරී යාමද විකුණුම්කරුවන්ට ඔවුන්ගේ විකුණුම් ජාල බොහෝ දුරට ව්යාප්ත කිරීමට තවත් පෙළඹවීමක් ලබා දී ඇත.
ගෝලීය තලයේ තරඟ කිරීමට ව්යාපාර සඳහා ප්රමාණවත් ඉඩක් ඇති අතර, දේශසීමා වලින් ඔබ්බට ගිය වෙළඳාම ව්යවසායකයින්ට අතිමහත් රුකුලක් විය හැකිය. කෙසේ වෙතත් අපනයනය කිරීමේ ක්රියාවලිය බොහෝ විට අතිශයින් සංකීර්ණ කටයුත්තක් ලෙස සලකනු ලබන අතර, සමහර ව්යාපාර ඒ හරහා ගමන් කරන්නේ කෙසේදැයි සොයා බැලීමට සැලකිය යුතු උත්සාහයක් ආයෝජනය කරයි. අනෙක් ව්යාපාර කිසි විටෙකත් මේ සදහා උත්සාහ නොකරයි. එබැවින් මෙම ක්රියාවලිය කරදරයකින් තොරව කළ හැකි මාර්ගෝපදේශ. ප්රතිසංස්කරණ ගැන අවබෝධයක් තිබීමෙන්, අපනයන වෙළදපල වෙත පිවිසීම ලෙහෙසියෙන් කරගත හැක. අපනයන පරිසර පද්ධතිය තුළ බොහෝ දේ වෙනස් වී ඇති අතර, නිරන්තරයෙන් වෙනස් වෙමින් පවතී. පහතින් දැක්වෙන්නේ අපනයන වෙළදපලක් වෙත ඔබ පිවිසීමේදී, කළ යුතු සහ නොකළ යුතු දැ කිහිපයකි.
සංස්කෘතික වෙනස්කම් අධ්යයනය කරන්න
සෑම රටකම සංස්කෘතිය එකිනෙකට වෙනස් වන බැවින් වෙළඳපොලක් තෝරාගැනීමේදී සමාගම් දේශීය සිරිත් විරිත් සහ ව්යාපාරික ආචාර විධි පිළිබඳව දැනුවත් විය යුතුය. නිහතමානිකම, සංස්කෘතික දැනුවත්භාවය, ජාත්යන්තර සාකච්ඡා කිරීමේ හැකියාවන් සහ විවෘත මනසක් තිබීම සලකා බැලිය යුතු වැදගත් සාධක වේ. සංස්කෘතිය සහ භාවිතයන් ගැන වැඩි විස්තර දැන ගැනීමට ඔබ ඉලක්ක කරන රට තුල සංචාරය කිරීම වටී, නමුත් ඊට පෙර රටේ සංචාරක උපදේශන තත්ත්වය පරීක්ෂා කිරීම වැදගත් වේ.
ආනයන පාලනයන් සහ අදාළ සාධක නොසලකා හරින්න එපා
ඔබ ඔබේ නිෂ්පාදන නැව්ගත කරන වෙළඳපල තුළ පවතින ආනයන පාලනයන් නොසලකා හරින්න එපා. එසේ කළහොත් ගමනාන්ත වෙළඳපොළට ඇතුළුවීම ප්රතික්ෂේප වීමටද ඉඩකඩ ඇත. එහි ප්රතිඵලයක් ලෙස නැව්ගත කිරීම අත් අඩංගුවට ගැනීමට හෝ මූල්ය දඬුවම්වලට පවා යටත් වීමට ඉඩ ඇත. ඔබ දේශීය රෙගුලාසි ගැන දැන සිටියත්, අපනයනවලට අදාළ රෙගුලාසි විවිධ සාධක නිසා වෙනස් වේ. ජාත්යන්තරව නැව්ගත කිරීම මෙම තත්වයන්ට අනුකූල වීම අනිවාර්ය කරයි. නැව්ගත කිරීම අත්හිටුවීමට ඇති හැකියාව වළක්වා ගැනීම සඳහා, ඒවා මග හැරීමට හෝ කඩ කිරීමට උත්සාහ කිරීමෙන් වැළකී සිටින්න.
ස්ථානීය සහ SWOT විශ්ලේෂණ සංවර්ධනය කරන්න
මෙය බොහෝ විට අපනයන අලෙවිකරණ සැලැස්මේ දිගම කොටස වනු ඇත. නමුත් ඔබ ඔබේ සමාගම පිළිබඳ සම්පූර්ණ දළ විශ්ලේෂණයක් සිදු කිරීම වැදගත් වේ, එය විදේශ වෙළඳපොළට ගැලපෙන ආකාරය සහ වෙළඳපොළට ඔබේ වෙළඳ නාමය ලැබෙන්නේ කෙසේද, තත්ව විශ්ලේෂණයක් ඔබේ සමාගමේ ශක්තීන් සහ වටිනාකම් රැගත් යෝජනාවක් සකස් කිරීම, සමාජීය සහ සංස්කෘතික සාධක, විදේශ රටක නීතිමය සාධක, ජාත්යන්තර වෙළඳපල විශ්ලේෂණය, තරඟකාරී කර්මාන්ත විශ්ලේෂණය, සහ ජනවිකාස සහ තාක්ෂණික ප්රවණතා වැනි සාධක කෙරෙහි අවධානය යොමු කරනු ඇත.
SWOT විශ්ලේෂණයක් යනු ඔබේ සමාගම එහි අභ්යන්තර හා බාහිර පරිසරයේ සන්දර්භය තුළ තක්සේරු කරන සම්මත කළමනාකරණ අභ්යාසයක් වන අතර, අපනයන ව්යාපාර ක්රියාකාරකම් සැලසුම් කිරීමේදී සියලුම සමාගම් විසින් මෙය සිදු කළ යුතුය. විශ්ලේෂණයක් මඟින් ඔබ අපනයනය කිරීමට සැලසුම් කරන රට තුළ ඔබේ ශක්තීන්, දුර්වලතා, අවස්ථා සහ තර්ජන හඳුනාගෙන, ඔබ සැලැස්ම සමඟ ඉදිරියට යන විට ඔබේ අභිප්රාය කුමක් විය යුතුද යන්න පිළිබඳ බුද්ධිමත් හා විශ්ලේෂණාත්මක දැක්මක් මෙමගින් සපයනු ලබයි.
කරුණු සංකීර්ණ කිරීම හෝ අනුකූලතාව අඩු කිරීම නොකරන්න
පාරිභෝගිකයින් දේශ සීමාවෙන් පිටත සිට මිලදී ගැනීම් කිරීමට විවෘතව සිටින අතර, ඔවුන් බාධාවකින් තොරව මිලදී ගැනීමේ සහ බෙදාහැරීමේ අත්දැකීමක් අපේක්ෂා කරයි. අපනයන පරිසර පද්ධතියේ සංකීර්ණත්වයට ඔවුන්ව නිරාකරනය නොකරන්න.
නැව්ගත කිරීම් බෙදා හැරීමේදී යථාර්ථවාදී නොවන කාලසීමාවන් පිළිබඳව ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන්ට සහතික නොකරන්න. ගනුදෙනුකරුවන්ට සම්පූර්ණ ක්රියාවලිය පිළිබඳ දළ විශ්ලේෂණයක් නොමැත. ඔවුන්ගේ නැව්ගත කිරීමේ තත්ත්වය පිළිබඳව පැහැදිලි වන පරිදි තත්ය කාලීන ලුහුබැඳීම හරහා නැව්ගත කිරීමේ ක්රියාවලිය අතරතුර ඒවා යාවත්කාලීනව තබා ගැනීම වඩාත් සුදුසුය.
අපනයන වෙලඳපොලවල් වෙත පිවිසීමේදී ඔබ සලකා බැලිය යුතු වඩාත්ම වැදගත් සාධක කිහිපයක් මේවා වේ.
තවත් වටිනා ව්යාපාරික දැනුම සඳහා අපේ වෙබ් අඩවිය වෙත පිවිසෙන්න.