Category:

ඔබේම ව්‍යාපාරයක් ඇරඹීම

spot_imgspot_img
Most Popular on:

ඔබේම ව්‍යාපාරයක් ඇරඹීම

නිසියාකාරව ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරන්නේ කෙසේද?

ඔබට ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කිරීමට ඇති අභිප්‍රේරණය, ඔබ සතුව පවතින ‘මුදල් කළ හැකි’ කුසලතාවක් (ඔබ දක්ෂ ඡායාරූප ශිල්පියෙකු නම්, එය ව්‍යාපාරයක් ලෙස උත්සාහ නොකරන්නේ මන්ද?) හෝ ඔබගේ පෞද්ගලික අරමුණක් (ඔබට වසර 5 කින් රුපියල් මිලියන 10ක් අවශ්‍ය නම් සහ ඔබේ රැකියාවට ඔබව එම මට්ටමට ගෙන යා නොහැකි නම්, ව්‍යාපාරයක් හරහා එම ඉලක්කය වෙත යාමට උත්සාහ නොකරන්නේ මන්ද?) විය හැක. කෙසේවෙතත්, ඔබ තුළ ඇති පෙළඹීම සහ අභිප්‍රේරණය තවත් එක් සිතිවිල්ලක් නොවන බවත්, එය ක්‍රියාවට නැංවීමට අවශ්‍ය දේ ඔබ සතුව ඇති බවත්, තහවුරු කරගන්න.

කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකත්වය

Diriya.lk විසින් ඔබ වෙත ගෙන එන Diriya Biz වීඩියෝ මාලාවේ පළමු වීඩියෝ පටයට අප හා එක්වන්නේ Venture Frontier Lanka හි සම නිර්මාතෘ මෙන්ම Thuru.lk හි සම නිර්මාතෘ සහ හිටපු ප්‍රධානියෙකු වන හෙමින්ද ජයවීර මහතායි. ශ්‍රී ලංකා නැනෝ තාක්‍ෂණ ආයතනයේ (SLINTEC) මෙහෙයුම් නිලධාරී මෙන්ම ශ්‍රී ලංකා තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණ ව්‍යාපාර ක්ෂේත්‍රයේ ප්‍රමුඛ චරිතයක් වන ඔහු කලාපයේ  ව්‍යවසායකයින් නඟා සිටුවීම සඳහා පුරෝගාමීව කටයුතු කරන්නෙකි.

ව්‍යවසායකයන්ට අත්වැලක් – 2 කොටස: ව්‍යාපාර ආකෘති සහ ව්‍යාපාර ආකෘති නිර්මාණය

මෙම වැඩසටහනේදී, ව්‍යාපාර ආකෘතියක් යනු කුමක්ද, ව්‍යාපාරයක් මුල් අදියරයන්ගෙන් ඔබ්බට දියුණු කරන්නේ කෙසේද, කොවිඩ් මඟින් පැන නඟින ගැටළු සහ ශ්‍රී ලංකාවේ ඉ-වාණිජ ( e-commerce) ක්ෂේත්‍රය වැනි කරුණු පිළිබඳ සාකච්ඡා කෙරේ.

ව්‍යවසායකයන්ට අත්වැලක් – 1 කොටස: ව්‍යවසායකයෙක් වර්ධනය කර ගත යුතු ගති ලක්ෂණ

චලින්ද අබේකෝන් (ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී - ලංකන් ඒන්ජල් නෙට්වර්​ක්) සහ නෙවින්දරී ප්‍රේමරත්න (ජ්‍යෙෂ්ඨ කළමනාකාර - ශ්‍රී ලංකා තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණ ඒජන්සිය) මෙම වැඩසටහනේදී සාකච්ඡා කරන්නේ, ව්‍යවසායකයෙක් සතුව පැවතිය යුතු ඉදිරිගාමී, ධනාත්මක මානසිකත්වය පිළිබඳවයි.

ඔබගේ පාරිභෝගිකයින් නිවැරදිව වර්ගීකරණය කරගන්නේ කෙසේද?

අලෙවි ප්‍රවර්ධන උපායමාර්ගය විෂය තුල, වෙළඳපල ඛණ්ඩනය යනු, විශාල වෙළඳපලක් ඊටම අනන්‍ය වූ චරිත ලක්ෂණ හා හැසිරීම් අනුව කුඩා අංශ වලට කොටස් කර ගැනීමයි. මේ හරහා වෙළඳපල අවශ්‍යතාවය අනුව, ලබාදිය යුතු පණිවිඩ, ප්‍රවේශයක් ගත යුතු අන්දම වැනි සෑම අවස්ථාවක්ම ඊට ගැළපෙන ලෙසින් අභිරුචිකරණය කිරීමයි.

ඔබේ අලෙවි අවස්ථාවන් විකුණුම් අවස්ථා බවට පත් කර ගන්න.

පාරිභෝගිකයන් උපයා ගැනීමට ප්‍රමාණවත් අවස්ථා නැතිද? එසේ නම් මේ කුඩා ප්‍රයෝග උපයෝගී කරගන්නට උත්සාහ කරන්න. එයින් ඔබට අලෙවිකරණ අවස්ථා රැසක් සාර්ථක ලෙස සිදු කර ගැනීමට අවකාශ උදා කර ගත හැකි වනු ඇත.
More Categories Related to:

ඔබේම ව්‍යාපාරයක් ඇරඹීම

ව්‍යාපාර අවස්ථා සහ ව්‍යාපාර සැලසුම්කරණය

ගතික ව්‍යාපාර ලෝකයේ, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායන් ආර්ථික වර්ධනයට සහ නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කිරීමේදී ප්‍රධාන කාර්යභාරයක් ඉටු කරයි. කෙසේ වෙතත්, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයෙකුගේ ගමන අභියෝග, අවිනිශ්චිතතාවයන් සහ දරුණු තරඟකාරිත්වයකින් පිරී ඇත. මෙම සන්දර්භය තුළ සමෘද්ධිමත් වීමට නම්, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයන් ව්‍යාපාරික අවස්ථා කල්තියා හඳුනාගෙන ඒවා අත්පත් කර ගැනීමට ඵලදායී සැලසුම් සකස් කළ යුතුය

ව්‍යවසායකත්ව මානසිකත්වය වැළඳ ගැනීම: සාර්ථකත්වය උදෙසා ඔබේ මාවත

ව්‍යවසායක මානසිකත්වය යනු හුදු වදනක් වචනයක් නොවේ; එය ජීවිතයට සහ ව්‍යාපාරයට සිතීමේ සහ ප්‍රවේශ වීමේ ප්‍රබල ක්‍රමයකි. එය නවෝත්පාදනය, ඔරොත්තු දීමේ හැකියාව සහ අනුවර්තනය වීමේ හැකියාව අගය කරන මානසිකත්වයකි

උපායමාර්ගික සැලසුම්කරණය; දැක්ම, මෙහෙයුම, ඉලක්ක සහ අරමුණු

උපායමාර්ගික සැලසුම්කරණය යනු එහි විශාලත්වය පිළිබඳ නොසලකමින් ඕනෑම ව්‍යාපාරයක් සඳහා වැදගත් විය හැකි ක්‍රියාවලියකි.කෙසේ වෙතත් එය වර්තමානයේ වෙනස් වන වෙළඳපොළ තුළ කුඩා ව්‍යාපාර සඳහා ඵලදායි ලෙස වෙනස්කම් සිදු කරනසාධකයක් විය හැකි.
X