ඔබේ ව්යාපාරය සඳහා නිවැරදි වෙළඳපල කොටස හඳුනා ගන්නේ කෙසේදැයි අපි සාකච්ඡා කරමු. මෙම වීඩියෝවෙන්, අපි ඔබේ භාණ්ඩය හෝ සේවාව සඳහා ඔබේ ඉලක්කගත ප්රේක්ෂකයින් හඳුනා ගැනීමට උපකාර වන සාධක 3ක් ගැන කතා කරමු.
ඔබේ ව්යාපාරය සඳහා නිවැරදි වෙළඳපල කොටස හඳුනා ගන්නේ කෙසේදැයි අපි සාකච්ඡා කරමු. මෙම වීඩියෝවෙන්, අපි ඔබේ භාණ්ඩය හෝ සේවාව සඳහා ඔබේ ඉලක්කගත ප්රේක්ෂකයින් හඳුනා ගැනීමට උපකාර වන සාධක 3ක් ගැන කතා කරමු.