පාරිභෝගික සේවය ඕනෑම ව්යාපාරයක ජීව රුධිරය බවට සැකයක් නැත. ගනුදෙනුකරුවන් නොමැතිව ඔබට ව්යාපාරයක් නොමැත, එබැවින් ඔබ විශිෂ්ට පාරිභෝගික සේවාවක් සඳහා ආයෝජනය කරන බව සහතික කිරීම මගින්, පාරිභෝගිකයින් රඳවා තබා ගැනීම නිසා අභියෝගාත්මක කාලවලදී පවා ඔබේ ව්යාපාරය ඉදිරියට ගෙන යනු ඇත. ඔබේ පාරිභෝගික සේවා මට්ටම් තවත් උසස් කිරීමට ඔබට ඉතා පහසුවෙන් කළ හැකි දේවල් කිහිපයක් මෙන්න.
පාරිභෝගික සේවය යනු පාරිභෝගිකයාට අවශ්ය දේ ඉගෙන ගන්න
පාරිභෝගික සේවය යනු පාරිභෝගිකයාට සැබවින්ම අවශ්ය දේ ලබාදීම මිස ඔබ ඔවුන්ට අවශ්ය යැයි සිතන දේ ගැන නොවේ. පාරිභෝගිකයා ඔබෙන් හරියටම බලාපොරොත්තු වන්නේ කුමක්දැයි සොයා බැලීම සඳහා ඇත්තේ එකම උපාය මාර්ගයක් පමණි – සරලව ඔවුන්ගෙන් විමසන්න. අන්තර්ජාලය හරහා පාරිභෝගික ප්රතිපෝෂණ ඉල්ලා සිටින්න, ඔවුන්ට ඇමතුමක් දෙන්න, සමීක්ෂණයක් හෝ මත විමසුමක් පළ කරන්න, නැතහොත් පුවත් පත්රිකාවක් ආකාරයෙන් (ඊමේල් අලෙවිකරණය හරහා) Google පෝරමයක් යවන්න.එමගින් පාරිභෝගිකයෙකුට ඇති අභියෝග පිළිබඳ පැහැදිලි අදහසක් ලබා ගන්න. ඉන්පසු ඒවා විසඳීමට කටයුතු කරන්න.
ඔබේ සේවාව විකිනීමෙන් පසුව නැවතිය නොයුතු වේ
බොහෝ ව්යාපාර විකිණීමක් සිදු කරන තෙක් විශිෂ්ට සේවාවක් සපයන අතර පසුව ඒවා සියල්ලම නතර වේ. අලෙවියෙන් පසු සේවාව ඔබේ තරඟයෙන් ඔබට කැපී පෙනීමට විශාල ඉඩක් ඇති කර දේ. බොහෝ ව්යාපාර මෙම විකල්පය ලබා නොදෙන අතර ඔබ මෙය අනිවාර්යයෙන්ම කළ යුතු යැයි අපි සිතමු. එය කිරීමට අසීරු ලෙස පෙනුනද, ඔබ සැබවින්ම කළ යුත්තේ පාරිභෝගිකයා සමඟ පසු විපරම් කිරීම සහ විකිණීම අවසන් වූ පසු ඔවුන්ට කිසියම් විමසීමක් තිබේ නම් ඒවාට සවන් දීමයි.
පුහුණුව හා සංවර්ධනය සඳහා ආයෝජනය කරන්න
ඔබේ කාර්ය මණ්ඩලය සහ ඔබ, පාරිභෝගික සේවයේ පුහුණුව සහ සංවර්ධනය සඳහා ආයෝජනය කළ යුතුය. අන්තර්ජාලය හරහා පහසුවෙන් ප්රවේශ විය හැකි නොමිලේ ඇති පාඨමාලා සහ සහතික කිරීමේ වැඩසටහන් රාශියක් ඇති අතර, සේවකයින්ට ඔවුන්ගේම පුහුණුව සහ සංවර්ධනය සඳහා ආයෝජනය කිරීමට ඔබ සතියකට පැයක් වෙන් කරන්නේ නම්, ඔබේ ව්යාපාරය සඳහා ආයෝජනයේ ප්රතිලාභය ලැබෙනු ඇත.
සාමාන්යයෙන් ඔබ ඔබේ සමාගම පුරා සේවා මානසිකත්වයක් ඇති කළ යුතු අතර ඔබ එය අනුව ජීවත් වන්නේ නම්, ඔබේ සේවකයන් එය අනුගමනය කරනු ඇත.
වැඩි විස්තර දැන ගැනීමට අවශ්යද? ඔබේ ව්යාපාරය වර්ධනය කිරීමට, පාරිභෝගික සේවය පිළිබඳ තවත් උපදෙස් සඳහා මෙම අවකාශය නරඹන්න.