ඩිජිටල් පැවැත්ම යනු කුමක්ද? මෙය අන්තර්ජාලය හරහා වෙළඳ නාමයක් හෝ සමාගමක් සොයා ගැනීම කොතරම් පහසුද යන්න මගින් නිර්වචනය කළ හැකි සබැඳි පැවැත්මකට යොමු වේ. ඔබේ සන්නාමයේ කීර්තිය ගොඩනැගීමට, සන්නාම පිළිබඳ දැනුවත්භාවය වැඩි කිරීමට සහ පරිශීලකයින් අදාළ මූලපද සොයන විට, ඔබේ නිෂ්පාදන හෝ සේවාවලට දෘශ්යතාව සැපයීම සඳහා එය වැදගත් වේ.
දැන් ඔබ එය දන්නා බැවින්, ඔබ ඔබේ අයවැයට සරිලන අයුරින් ඔබට ඔන්ලයින් ඩිජිටල් පැවැත්මක් ගොඩනගා ගත හැකි ආකාරය දෙස බලමු.
ශක්තිමත් ඊමේල් ලැයිස්තුවක් සාදන්න
ඔබගේ සබැඳි පැවැත්ම ගොඩනගා ගත හැකි ඉහළම ක්රමයක් නම් විද්යුත් තැපැල් ලැයිස්තුවක් නිර්මාණය කිරීම සහ වර්ධනය කිරීමයි. එවැනි ලැයිස්තුවක් ඔබට දෛනික, සතිපතා හෝ මාසික පදනමින් වත්මන් සහ අනාගත ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ සම්බන්ධ වීමට හැකි වනු ඇත. ඔබගේ විද්යුත් තැපැල් ලැයිස්තුව වර්ධනය කිරීමට,පාරිභෝගිකයින්ට ලැබීමට ලියාපදිංචි විය යුතු විශේෂිත සහ මාතෘකා/වැදගත් අන්තර්ගතයන් නිර්මාණය කළ හැක. සමහරවිට පුවත් පත්රිකාවක් වැනි දෙයක්. එවිට ඔබට ඔබගේ විද්යුත් තැපැල් පුවත් පත්රිකාව ප්රවර්ධනය කිරීමට ඔබගේ වෙබ් අඩවියේ සහ සමාජ මාධ්ය පිටුවල ඇමතුම්-ට-ක්රියාව (CTA- Call to Action) භාවිතා කළ හැක. මෙය ‘කියවීමට දැන් ලියාපදිංචි වන්න’ හෝ ‘වැඩිදුර සඳහා අපගේ පිටුව අනුගමනය කරන්න’ වැනි දෙයක් විය හැක.
සරල නමුත් ඵලදායී වෙබ් අඩවියක් සාදාගන්න
ඔබේ සබැඳි පැවැත්ම වැඩිදියුණු කරන්නේ කෙසේදැයි ඔබ යමෙකුගෙන් ඇසුවහොත්, සෑම පිළිතුරකටම පාහේ වෙබ් අඩවියක් තිබීම ඇතුළත් වේ. එයට හේතුව ඔබේ වෙබ් අඩවිය ඔබේ සාම්ප්රදායික වෙළඳසැලේ සබැඳි අනුවාදය වන බැවිනි – එය ඔබේ ඩිජිටල් ස්ථානයයි. ඔබ නොබැඳි හෝ සබැඳිව අලෙවි කළත්, මිනිසුන්ට ඔබේ ව්යාපාරය සබැඳිව සොයා ගත හැකි ස්ථානය එයයි. සාප්පු යන්නන් සහ ව්යාපාරික ගැනුම්කරුවන් අත්යවශ්ය තොරතුරු ලබා ගැනීමට ඔබේ වෙබ් අඩවිය භාවිතා කරනු ඇත, ඔබේ:
- ස්ථානය
- විවෘත වේළාවන්
- මිල
- නිෂ්පාදන හෝ සේවා
- ඉතිහාසය
- වාසි
- වෙනත් තොරතුරු
ඔබට වෙබ් අඩවියක් නොමැති නම්, ඔබේ සමාගම සමඟ ගනුදෙනු කිරීමට මිනිසුන්ට ඉතා අපහසු වනු ඇත. පුද්ගලයන්ගෙන් 70%කට වඩා වැඩි පිරිසක් එම සමාගමට පැමිණීමට පෙර (හෝ ඔවුන්ගෙන් මිලදී ගැනීමට පෙර ) සමාගම් පිළිබඳව පර්යේෂණ කරන බැවින්, ඔබට ඔබේ ව්යාපාරය අන්තර්ජාලය හරහා සොයා ගැනීම හැකි තරම් පහසු කිරීමට අවශ්ය වේ.
ඩිජිටල් පැවැත්මට වටිනාකමක් ඇති කරන්න
සමස්තයක් වශයෙන්, ඔබේ වෙළඳ නාමය හෝ සමාගමේ ඉලක්කය මුදල් ඉපයීමයි. නමුත් ඔබට මුදල් ඉපයීමට පෙර, ඔබ වටිනාකමක් නිර්මාණය කරනවා මෙන්ම එම වටිනාකම පාරිභෝගික කේන්ද්රීය විය යුතුය. වටිනාකමක් ඇති කිරීමට එක් ක්රමයක් නම් නොමිලේ අන්තර්ගත අන්තර්ජාලය හරහා සැපයීමයි. මෙය ඔබගේ ගනුදෙනුකරුවන්ට ප්රයෝජනවත් වනවා පමණක් නොව, එය ඔබගේ සබැඳි පැවැත්මද වැඩිදියුණු කරනු ඇත. මේ සදහා ඔබේ පාරිභෝගිකයන්ගේ අභියෝග සහ අවශ්ය්යතාවන් හි ලැයිස්තුවක් සකසා ගන්න. වෙනත් වචන වලින් කිවහොත්, ඔබේ පාරිභෝගිකයා කවුදැයි බලන්න. ඉන්පසුව, ඔවුන්ගේ ප්රශ්නවලට පිළිතුරු සපයන්න.
මේවා ඔබට ඔබේ කුඩා හා මධ්ය පරිමාණ ව්යාපාරය සඳහා ඩිජිටල් පැවැත්මක් වර්ධනය කළ හැකි පහසුම සහ වඩාත්ම ලාභදායී ක්රම කිහිපයකි. එබැවින් ඒවා අත්හදා බලන්න, තවත් ඉඟි සහ උපක්රම සඳහා අපගේ පිටුව සමඟ රැඳී සිටින්න.