Category:

අලෙවිකරණය

spot_imgspot_img
Most Popular on:

අලෙවිකරණය

ඔබගේ පාරිභෝගිකයින් නිවැරදිව වර්ගීකරණය කරගන්නේ කෙසේද?

අලෙවි ප්‍රවර්ධන උපායමාර්ගය විෂය තුල, වෙළඳපල ඛණ්ඩනය යනු, විශාල වෙළඳපලක් ඊටම අනන්‍ය වූ චරිත ලක්ෂණ හා හැසිරීම් අනුව කුඩා අංශ වලට කොටස් කර ගැනීමයි. මේ හරහා වෙළඳපල අවශ්‍යතාවය අනුව, ලබාදිය යුතු පණිවිඩ, ප්‍රවේශයක් ගත යුතු අන්දම වැනි සෑම අවස්ථාවක්ම ඊට ගැළපෙන ලෙසින් අභිරුචිකරණය කිරීමයි.

වත්මන් අර්බුදය තුළ සන්නිවේදන උපාය මාර්ග

Ramp up communication during the crisis to help you and your business survive the tough times and retain your customers.

ඩිජිටල් අලෙවිකරණය සහ අන්තර්ජාලය හරහා ව්‍යාපාර කිරීම

ඩිජිටල් අලෙවිකරණය යනු අන්තර්ජාලය, සමාජ මාධ්‍ය, ජංගම උපාංග සහ වෙනත් ඩිජිටල් නාලිකා ඇතුළු ඩිජිටල් තාක්‍ෂණ භාවිතයෙන් නිෂ්පාදන හෝ සේවා ප්‍රවර්ධනය කිරීමයි.  මෙහි සෙවුම් යන්ත්‍ර ප්‍රශස්තිකරණය (SEO), pay - per - click ප්‍රචාරණය (PPC), සමාජ මාධ්‍ය අලෙවිකරණය (SMM), විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය, අන්තර්ගත අලෙවිකරණය සහ තවත් බොහෝ දේ ඇතුළුව පුළුල් පරාසයක උපක්‍රම සහ උපාය මාර්ග ඇතුළත් වේ.

වඩා හොඳ අලෙවිකරුවෙකු වීමට අසාර්ථකත්වය වැලඳගැනීම සහ ඉන් ඉගෙනීම

කෙනෙකුට කළ හැක්කේ අසාර්ථකත්වය වැලඳගැනීම සහ ඉන් ඉගෙනීම පමණි. මේ සදහා ඔබට අවැසි විය හැකි අනගි උපදෙස් ලබාගන්න

අඩු වියදමකින් ව්‍යාපාරයක ඩිජිටල් පැවැත්ම වර්ධනය කරන්නේ කෙසේද?

ඩිජිටල් පැවැත්ම යනු කුමක්ද? මෙය අන්තර්ජාලය හරහා වෙළඳ නාමයක් සොයා ගැනීම කොතරම් පහසුද යන්න මගින් නිර්වචනය කළ හැකි සබැඳි පැවැත්මකට යොමු වේ

පාරිභෝගික සබඳතා සහ ජාලකරණය – ව්‍යාපාරයක වැදගත්ම අංගය

මෙම ලිපිය පාරිභෝගික සබඳතා සහ ජාලකරණය, කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායන් සමඟ සම්බන්ධ කිරීම පිළිබඳව විස්තර කරයි
More Categories Related to:

අලෙවිකරණය

මුල්ම නෙත ගැටීම; ආකර්ෂණය කරගැනීම සඳහා ඇසුරුම් නිර්මාණය කරන්න

ශ්‍රී ලාංකිකයන් ස්වාභාවයෙන්ම තෑගි ලබා දීමට දැඩි කැමැත්තක් දක්වයි. මෙහි දී බොහෝ විට මුලින්ම ඔවුන්ගේ නෙත ගැටෙන්නේ සහ ඔවුන් ආකර්ෂණය වන්නේ ඒවායේ ඇසුරුම්වලටයි. ඔබේ ඇසුරුම හරහා ඔබට ඔවුන් තුල ජනිත කිරීමට අවශ්‍ය මුල්ම හැඟීම කුමක් ද? ආකර්ෂණය කර ගැනීම සඳහා ඇසුරුම් නිර්මාණය කිරීම දෙස බැලීමේ දී, අප විශේෂ කරුණු කිහිපයක් වෙත අවධානය යොමු කළ යුතුය. 

SME ව්‍යාපාර වෙත පාරිභෝගිකයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීම සහ ඔවුන්ව රඳවා තබා ගැනීම

කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සහ ආරම්භක ව්‍යාපාර වෙත පාරිභෝගිකයන් ආකර්ෂණය කර ගැනීම සහ ඔවුන්ව දිගටම රඳවා තබා ගැනීම

සමාජ මාධ්‍ය තුල විකුණන්නේ කොහොම ද ? – ව්‍යවසායකයන් හට ආරම්භක මග පෙන්වීමක්

සමාජ මාධ්‍ය යනු කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර සඳහා පාරිභෝගිකයෙකු වෙත ළඟා වීමට ඉතා හොඳ සහ ලාභදායී ක්‍රමයකි. ඔබ ආරම්භ කිරීමට සරල මාර්ගෝපදේශයක් මෙන්න
X