මෙම Diriya Biz වීඩියෝ අංශයෙන්, Ajmal Hussain (සහකාර කළමනාකරු සේවක සංවර්ධන සහ සේවා සංස්කෘතික පරිවර්තනය – Dialog Axiata Plc) පාරිභෝගික තෘප්තිමත්භාවය, සමාගමක් තුළ එහි කාර්යභාරය සහ වඩාත් හොඳ පාරිභෝගික සේවාවක් සැපයීම සඳහා සමාගම් එය යොදා ගන්නා ආකාරය පිළිබඳව පැහැදිලි කරයි.
මෙම අන්තර්ගතය CeFEnI/COSME විසින් පහසුකම් සපයන ලද අතර ශ්රී ජයවර්ධනපුර විශ්ව විද්යාලය, කෝට්ටේ විසින් සකස් කරන ලදී.