Category:

අලෙවිකරණය

spot_imgspot_img
Most Popular on:

අලෙවිකරණය

ඔබගේ පාරිභෝගිකයින් නිවැරදිව වර්ගීකරණය කරගන්නේ කෙසේද?

අලෙවි ප්‍රවර්ධන උපායමාර්ගය විෂය තුල, වෙළඳපල ඛණ්ඩනය යනු, විශාල වෙළඳපලක් ඊටම අනන්‍ය වූ චරිත ලක්ෂණ හා හැසිරීම් අනුව කුඩා අංශ වලට කොටස් කර ගැනීමයි. මේ හරහා වෙළඳපල අවශ්‍යතාවය අනුව, ලබාදිය යුතු පණිවිඩ, ප්‍රවේශයක් ගත යුතු අන්දම වැනි සෑම අවස්ථාවක්ම ඊට ගැළපෙන ලෙසින් අභිරුචිකරණය කිරීමයි.

වත්මන් අර්බුදය තුළ සන්නිවේදන උපාය මාර්ග

Ramp up communication during the crisis to help you and your business survive the tough times and retain your customers.

වඩා හොඳ අලෙවිකරුවෙකු වීමට අසාර්ථකත්වය වැලඳගැනීම සහ ඉන් ඉගෙනීම

කෙනෙකුට කළ හැක්කේ අසාර්ථකත්වය වැලඳගැනීම සහ ඉන් ඉගෙනීම පමණි. මේ සදහා ඔබට අවැසි විය හැකි අනගි උපදෙස් ලබාගන්න

අඩු වියදමකින් ව්‍යාපාරයක ඩිජිටල් පැවැත්ම වර්ධනය කරන්නේ කෙසේද?

ඩිජිටල් පැවැත්ම යනු කුමක්ද? මෙය අන්තර්ජාලය හරහා වෙළඳ නාමයක් සොයා ගැනීම කොතරම් පහසුද යන්න මගින් නිර්වචනය කළ හැකි සබැඳි පැවැත්මකට යොමු වේ

ඩිජිටල් අලෙවිකරණය සහ අන්තර්ජාලය හරහා ව්‍යාපාර කිරීම

ඩිජිටල් අලෙවිකරණය යනු අන්තර්ජාලය, සමාජ මාධ්‍ය, ජංගම උපාංග සහ වෙනත් ඩිජිටල් නාලිකා ඇතුළු ඩිජිටල් තාක්‍ෂණ භාවිතයෙන් නිෂ්පාදන හෝ සේවා ප්‍රවර්ධනය කිරීමයි.  මෙහි සෙවුම් යන්ත්‍ර ප්‍රශස්තිකරණය (SEO), pay - per - click ප්‍රචාරණය (PPC), සමාජ මාධ්‍ය අලෙවිකරණය (SMM), විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය, අන්තර්ගත අලෙවිකරණය සහ තවත් බොහෝ දේ ඇතුළුව පුළුල් පරාසයක උපක්‍රම සහ උපාය මාර්ග ඇතුළත් වේ.

කොවිඩ්-19, ගමනාන්ත අලෙවිකරණය සහ ඔබ උත්සාහය නතර නොකළ යුත්තේ ඇයි?

වසංගතයකින් බේරෙන්නේ කෙසේදැයි කිසිවෙකුත් කිසිවෙකුට ඉගැන්වූයේ නැත. එහෙත් වසර දෙකකට පසු, අපි තවමත් අපගේ උත්සහය අත් නොහැර හැකි සෑම අයුරකින්ම අවස්ථාවෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගනිමින් සිටින්නෙමු.
More Categories Related to:

අලෙවිකරණය

ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකත්වය: උපායමාර්ගික විකුණුම් සමඟ වර්ධනය වීම

ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍යම ප්‍රමාණයේ ව්‍යවසායකයන්ගේ (SME) විචිත්‍රවත් භූදර්ශනය තුළ ඵලදායි විකුණුම්වල සූක්ෂ්මතාවන් අවබෝධ කර ගැනීම තිරසාර සාර්ථකත්වයට සහ වර්ධනයට ඉතා වැදගත් වේ. ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර සඳහා, උපාය මාර්ගික විකුණුම් පිළිවෙත් ක්‍රියාත්මක කිරීම මගින් ඔවුන්ගේ ව්‍යාපාර කෙරෙහි සැලකිය යුතු අන්දමේ බලපෑමක් ඇති කළ හැකි.

ජාත්‍යන්තර වෙළඳපොලේ අභියෝග

ජාත්‍යන්තර වෙළඳපොලක් යනු සමාගමේ දේශීය මෙහෙයුම් රටෙහි භූගෝලීය සීමාවෙන් ඔබ්බට පවතින වෙළඳපලකි. එවැනි වෙලඳපොලවල් වලට ඇතුල් වීමෙන් ව්‍යාපාරයට නව වෙළඳපොලක් තුළ වර්ධනය වීමටත්, නව පාරිභෝගිකයින් වෙත ප්‍රවේශ වීමටත්, සංවිධානයේ හැකියාවන් ශක්තිමත් කිරීමට පහසුකම් සැලසේ.

අලෙවිකරණය – වෙළඳපළ හඳුනා ගැනීම සහ විනිවිද යාම

"මෙම Diriya Biz වීඩියෝ අංශයෙන්, හංසක වික්‍රමසිංහ (ප්‍රධාන ගිණුම් කළමනාකරු - Phoenix Ogilvy & Mather - Sri Lanka) Ansoff's Matrix තුලින් ඔබේ ව්‍යාපාරය දියුණු කර ගැනීම හෝ විවිධාංගීකරණය කර ගැනීම මෙන්ම ඒ හරහා වෙළඳපළ හඳුනා ගැනීම සහ විනිවිද යා හැකි ආකාරය පිළිබඳව පැහැදිලි කරයි. "
X