704,753,890
Confirmed cases
Updated on November 21, 2024 6:23 am
7,010,681
Total deaths
Updated on November 21, 2024 6:23 am
560,567,666
Total recovered
Updated on November 21, 2024 6:23 am
137,175,543
Total active cases
Updated on November 21, 2024 6:23 am

Networking ජාලකරණය (Networking) යනු ඔබේ ව්‍යාපාරයේ කේන්ද්‍රස්ථානයයි ජාලකරණය මඟින් ඔබට සමහර අවස්ථාවල අලෙවිකරණයකින් තොරව ඔබේ භාණ්ඩය අලෙවි කළ හැකි සන්නාමයක් ද ගොඩනගා ගැනීමට ඉඩ් කඩ සැළසේ. Read More ව්‍යවසායකයෙකුට ගැටළු විසඳීමේ මානසිකත්වයක් වර්ධනය කර ගත හැක්කේ කෙසේද? ගැටළු විසඳීමේ මානසිකත්වය Read More නායකයෙකු ලෙස ඔබ ඔබේ සේවා නියුක්තිකයන්ව රැකියාවේ ඇති පීඩනයෙන් ආරක්ෂා කර ගන්නේ කෙසේ ද? සේවා නියුක්තිකයන් රැකියාවේ දී අති විශාල පීඩනයකට යටත් වන බව නවතම පරීක්ෂණවලින් තහවුරු කර ගෙන ඇත. විශේෂයෙන්ම සුළු හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර සහ කුඩා ව්‍යාපාර රඳා පවතින්නේ එහි සිටින සාමාජිකයින්ගෙන් සහ ඔවුන්ගේ කාර්ය සාධනයෙන් වේ. එබැවින් එවැනි ව්‍යාපාරයක අයිතිකරු වන ඔබ රාජකාරියෙහි පීඩනය හඳුනා ගෙන, එය අවම කිරීමට කටයුතු කරන්නෙ කෙසේ ද? Read More Caught in Weeds ආර්ථික උගුල්; මූළ්‍යමය අනාගතය සැළසුම් කිරීම ඔබ වැටිය හැකි ආර්ථික උගුල් මඟහරවා ගැනීමට, මූළ්‍යමය සැළසුම් කිරීම ඔබට උපකාරී වනු ඇත. ඔබට එය කළ හැකි පහසු ක්‍රම කිහිපයක් මෙන්න. Read More ශ්‍රී ලංකාවේ උපදේශකයෙකු සොයා ගන්නේ කෙසේද සහ ඔවුන් සමඟ කටයුතු කරන්නේ කෙසේද උපදේශකයෙකු සමඟ කටයුතු කරන ආකාරය උපදේශකයෙකු සොයා ගැනීම Read More මුල්ම නෙත ගැටීම; ආකර්ෂණය කරගැනීම සඳහා ඇසුරුම් නිර්මාණය කරන්න ශ්‍රී ලාංකිකයන් ස්වාභාවයෙන්ම තෑගි ලබා දීමට දැඩි කැමැත්තක් දක්වයි. මෙහි දී බොහෝ විට මුලින්ම ඔවුන්ගේ නෙත ගැටෙන්නේ සහ ඔවුන් ආකර්ෂණය වන්නේ ඒවායේ ඇසුරුම්වලටයි. ඔබේ ඇසුරුම හරහා ඔබට ඔවුන් තුල ජනිත කිරීමට අවශ්‍ය මුල්ම හැඟීම කුමක් ද? ආකර්ෂණය කර ගැනීම සඳහා ඇසුරුම් නිර්මාණය කිරීම දෙස බැලීමේ දී, අප විශේෂ කරුණු කිහිපයක් වෙත අවධානය යොමු කළ... Read More එන්න, අපි ඔබේ ව්‍යාපාරය වෙනුවෙන් ආකර්ෂණීය වෙළඳසැලක්/ ප්‍රදර්ශනාගාරයක් නිර්මාණය කරමු සම්පත් සීමිත වීම සහ යටිතල පහසුකම්වල තත්ත්වය නිසා ශ්‍රී ලංකාව වැනි දියුණු වෙමින් පවතින රටක ඕනෑම ව්‍යාපාරයක් සඳහා ආකර්ෂණීය වෙළඳසැලක් නිර්මාණය කිරීම, තරමක් අභියෝගාත්මක විය හැකි. කෙසේ නමුත්, සූක්ෂමව සැලසුම් කිරීම සහ එය ක්‍රියාවට නැංවීම හරහා, ආරාධනාත්මක සහ ක්‍රියාකාරී අවකාශයක් නිර්මාණය කිරීම කළ හැකි දෙයකි. අපි මේ පිළිබඳව විස්තරාත්මකව බලමු. Read More ගංවතුරකට  මුහුණ දීමට ඔබේ ව්‍යාපාරය සූදානම් කිරීම ව්‍යාපාර බොහෝ විට වර්ෂාව සහ ගංවතුර වැනි ස්වභාවික අභියෝගවලට මුහුණ දෙන අතර, මේ හේතුවෙන් දේපළ හානි මෙන්ම සාමාන්‍ය ව්‍යාපාරික කටයුතුවලට බාධා වීම්  නිසා  සැලකිය යුතු වශයෙන් අලාභ  සිදුවේ. Read More නායකත්ව කුසලතා වැඩි දියුණු කිරීම නායකත්වය වැඩි දියුණු කිරීම Read More වඩාත් පොදු පාරිසරික හා සමාජීය අවදානම් කිහිපයක් පහත දැක්වේ. මේ සියළු අවදානම් වල අවසාන ප්‍රතිවිපාකය ලෙස කැළැල් වූ කීර්ති නාමයක් ඉතිරි වේ. සමාගමේ ලාභය අහිමි වීම, හෝ වත්කම් අහිමි වීම, ආයතනයක් ලෙස ඔබේ සාර්ථකත්වයට අහිතකර බලපෑමක් ඇති කළ හැකි ගැටළු මතු වී දිගු කාලීනව මූල්‍ය සහ මානව සම්පත් කෙරෙහි බලපෑම් ඇති කළ හැකිය. Read More

නවතම පළකිරීම්

ජාලකරණය (Networking) යනු ඔබේ ව්‍යාපාරයේ කේන්ද්‍රස්ථානයයි

ජාලකරණය මඟින් ඔබට සමහර අවස්ථාවල අලෙවිකරණයකින් තොරව ඔබේ භාණ්ඩය අලෙවි කළ හැකි සන්නාමයක් ද ගොඩනගා ගැනීමට ඉඩ් කඩ සැළසේ.

ජනප්‍රිය ලිපි

වීඩියෝ

දිරිය බිස්

ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සඳහා නැව්ගත කිරීම සහ සැපයුම්

මෙම Diriya Biz වීඩියෝ අංශයෙන් Dilan Wickramarachchi (අධ්‍යක්ෂ Sanseya Exports Pvt Ltd) අපව නැව් සහ ගුවන් භාණ්ඩ ප්‍රවාහන සේවා හරහා රැගෙන යයි.

ව්‍යාපාර ක්‍රියාවලි පිටස්තරකරණය 2

මෙම Diriya Biz වීඩියෝ අංශයෙන්, මහාචාර්ය සමන් යාපා - (තීරණ විද්‍යා දෙපාර්තමේන්තුව - ශ්‍රී ජයවර්ධනපුර විශ්ව විද්‍යාලය) ව්‍යාපාර ක්‍රියාවලි පිටස්තරකරණය සහ ශ්‍රී ලංකා කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායක අංශයට එහි යෙදීම පිළිබඳව කථා කරයි.

ව්‍යවසායකයින් සහ ආර්ථික ප්‍රතිපත්ති

මෙම Diriya Biz වීඩියෝ අංශයෙන් මහාචාර්ය ජනක් කුමාරසිංහ (ශ්‍රී ජයවර්ධනපුර විශ්ව විද්‍යාලය - ව්‍යවසායකත්ව දෙපාර්තමේන්තුව, කළමනාකරණ අධ්‍යයන සහ වාණිජ අංශය) ශ්‍රී ලාංකේය ආර්ථික ප්‍රතිපත්ති සහ ව්‍යවසායකයින් පිළිබඳව කතා කරයි.

හවුල්කරුවන්ගේ ලිපි එකතුව

StartupX Foundry

ව්‍යවසායකයන්ට අත්වැලක්, 19 – වැඩසටහන ගැන පසුවදන​ක්

ආලෝක ගුණසේකර (වැඩසටහන් කළමණාකරු- StartupxFroundry) සහ ප්‍රියන්වදා චන්ද්‍රරත්න (මූල්‍ය සහ කළමනාකරණ උපදේශක සහ StartupXFroundry) විසින් කොටස් 19 කින් යුත් මෙම වැඩසටහන සඳහා නව ව්‍යවසායකයන්ට මග පෙන්වීම සහ උපදේශනය සහ චින්තන ශක්තිය පුළුල් කිරීම ආදී මාතෘකා රැසක් ආවරණය කර ඇත.

Unicorn Factory

spot_img
spot_img

දිරිය ආශ්වාදය

‘සාර්ථක ව්‍යාපාරයක් ගොඩනැගීමේ මූලික කරුණු සත්‍යවාදී බව’ අනුර හේමචන්ද්‍ර, කළමනාකාර අධ්‍යක්ෂ Vogue Jewellers

වෝග් ජුවලර්ස් කළමනාකාර අධ්‍යක්ෂ අනුර හේමචන්ද්‍ර, සාර්ථක ව්‍යාපාරයක මූලික කරුණු ලෙස ඔහු විශ්වාස කරන දේ බෙදාහදා ගන්නා අතර මෙම කරුණු ව්‍යවසායකයින් විසින් කාවැද්දීමට අවශ්‍ය වන්නේ මන්දැයි කියා සිටියි

නිහතමානී ආරම්භයේ සිට ආගන්තුක සත්කාර අධිරාජ්‍යයක් දක්වා

දිවංගත හර්බට් කුරේ 1970 දී ජුවිංග් ආරම්භ කළේ අවංකකම සහ නිහතමානිකම වැනි සාරධර්ම මත පදනම්වය. අද, ඔහුගේ පුත් හිරාන් - ජෙට්වින්ග් හොටෙල්ස් හි සභාපති, එහි බලපෑම සහ විශාල පින්තූරය ගැන කතා කරයි. පළමු හෝටලය වූයේ මීගමුවේ Blue Oceanic Beach Hotel (දැන් Jetwing Blue) වන අතර එය මුලින් කාමර 50 කින් සැලසුම් කර තිබුණත්, එය ක්‍රියාත්මක වීමට පටන් ගත්තේ කාමර හයකින් පමණි.

සොබා දහමේ රසය සමඟින් සාර්ථක ගමනක්

දශක හතරක දීර්ඝ කාලයක් තුළ රටවල් 59 කට නිෂ්පාදන බෙදා හරිමින් මරීනා ෆුඩ්ස් (Marina Foods) ආයතනය පැමිණි දීර්ඝ ගමනේ අත්දැකීම් පිළිබඳ එහි සභාපති මංජුල නාරායන විසින් අප හා පවසා සිටි ආශ්වාදජනක කතාවයි මේ.

දිරිය කතා

තිලංක මධුෂාන් දක්ෂතාව එළිමහන් ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාරයක් බවට පත් කළ අපූරුව

“Diriya කතා” යනු ශ්‍රී ලාංකේය ව්‍යවසායකයින් අගය කිරීමට සහ ඔවුන්ව ලෝකයට හඳුන්වා දීමට මෙන්ම, තවත් ව්‍යවසායකයින් දිරිගැන්වීමට හැකි ජීවිත කතා සම්බන්ධව www.Diriya.lk විසින් ගෙන එනු ලබන ලිපි මාලාවක්.

මවක්, බිරිඳක් මෙන්ම සූප ශාස්ත්‍ර ව්‍යාපාරයක හිමිකාරියක් වන නිල්මිගේ කතාව

“Diriya කතා” යනු ශ්‍රී ලාංකේය ව්‍යවසායකයින් අගය කිරීමට සහ ඔවුන්ව ලෝකයට හඳුන්වා දීමට මෙන්ම, තවත් ව්‍යවසායකයින් දිරිගැන්වීමට හැකි...

ළමා විනෝදාංශයක් සාර්ථක ව්‍යාපාරයක් බවට පත් කළ හසිත් සඳරුවන්

හසිත් සඳරුවන්, ඔහු කුඩා කාලයේ පටන් ගත් විනෝදාංශයක්, ‘නව ප්‍රියදර්ශණී පැළ තවාන’ නමින් වසර 10ක් පුරා සාර්ථක ව්යාපාරයක් පවත්වාගෙන යයි ඔහු මේ වන විට තවත් 04 දෙනෙකුට රැකියා ලබා දෙන අතර, ඔහුගේ සියලුම සැපයුම්කරුවන්ගේ ජීවනෝපාය උසස් කර ඇත.

වැඩිදුර කියවන්න

මානව සම්පත්

නායකයෙකු ලෙස ඔබ ඔබේ සේවා නියුක්තිකයන්ව රැකියාවේ ඇති පීඩනයෙන් ආරක්ෂා කර ගන්නේ කෙසේ ද?

සේවා නියුක්තිකයන් රැකියාවේ දී අති විශාල පීඩනයකට යටත් වන බව නවතම පරීක්ෂණවලින් තහවුරු කර ගෙන ඇත. විශේෂයෙන්ම සුළු හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර සහ කුඩා ව්‍යාපාර රඳා පවතින්නේ එහි සිටින සාමාජිකයින්ගෙන් සහ ඔවුන්ගේ කාර්ය සාධනයෙන් වේ. එබැවින් එවැනි ව්‍යාපාරයක අයිතිකරු වන ඔබ රාජකාරියෙහි පීඩනය හඳුනා ගෙන, එය අවම කිරීමට කටයුතු කරන්නෙ කෙසේ ද?

මුල්‍ය දැනුම

ආර්ථික උගුල්; මූළ්‍යමය අනාගතය සැළසුම් කිරීම

ඔබ වැටිය හැකි ආර්ථික උගුල් මඟහරවා ගැනීමට, මූළ්‍යමය සැළසුම් කිරීම ඔබට උපකාරී වනු ඇත. ඔබට එය කළ හැකි පහසු ක්‍රම කිහිපයක් මෙන්න.

නීතිය

ක්ෂුද්‍ර, කුඩා සහ මධ්‍යම ව්‍යවසායකයන් පාලනය කරන රෙගුලාසි

ශ්‍රී ලංකාවේ ක්ෂුද්‍ර, කුඩා සහ මධ්‍යම ප්‍රමාණයේ ව්‍යවසායන් දැනුවත් විය යුතු නවතම නීතිමය අංශ සහ රජය විසින් ගනු ලැබූ පියවර කිහිපයක් මෙම ලිපියෙන් ඉදිරිපත් කරයි.

අලෙවිකරණය

ජාලකරණය (Networking) යනු ඔබේ ව්‍යාපාරයේ කේන්ද්‍රස්ථානයයි

ජාලකරණය මඟින් ඔබට සමහර අවස්ථාවල අලෙවිකරණයකින් තොරව ඔබේ භාණ්ඩය අලෙවි කළ හැකි සන්නාමයක් ද ගොඩනගා ගැනීමට ඉඩ් කඩ සැළසේ.

ක්‍රමෝපාය

ආර්ථික උගුල්; මූළ්‍යමය අනාගතය සැළසුම් කිරීම

ඔබ වැටිය හැකි ආර්ථික උගුල් මඟහරවා ගැනීමට, මූළ්‍යමය සැළසුම් කිරීම ඔබට උපකාරී වනු ඇත. ඔබට එය කළ හැකි පහසු ක්‍රම කිහිපයක් මෙන්න.

මෙහෙයුම්

කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සඳහා මූලික කාර්යාල ක්‍රියා පටිපාටිය

සෑම විශාල හෝ කුඩා ව්‍යාපාරයක් ම සුමටව පවත්වා ගෙන යාම සඳහා කාර්යාලයක් අවශ්‍ය වේ. නමුත් සංවර්ධනය වෙමින් පවතින රටවල නව හෝ කුඩා ව්‍යාපාර (SMEs) සඳහා, එය ආරම්භ කළ යුත්තේ කොතැනින් ද යන්න හඳුනා ගැනීම අසීරු විය හැකිය. නමුත් බිය වීමට හේතුවක් නැත. ඔබේ ව්‍යාපාරය වඩාත් හොඳ මට්ටමේ තත්වයට පත් කළ හැකි මූලික කාර්යාල ක්‍රියා පටිපාටි කිහිපයක් පහතින්.

තිරසාරත්වය

නායකයෙකු ලෙස ඔබ ඔබේ සේවා නියුක්තිකයන්ව රැකියාවේ ඇති පීඩනයෙන් ආරක්ෂා කර ගන්නේ කෙසේ ද?

සේවා නියුක්තිකයන් රැකියාවේ දී අති විශාල පීඩනයකට යටත් වන බව නවතම පරීක්ෂණවලින් තහවුරු කර ගෙන ඇත. විශේෂයෙන්ම සුළු හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යාපාර සහ කුඩා ව්‍යාපාර රඳා පවතින්නේ එහි සිටින සාමාජිකයින්ගෙන් සහ ඔවුන්ගේ කාර්ය සාධනයෙන් වේ. එබැවින් එවැනි ව්‍යාපාරයක අයිතිකරු වන ඔබ රාජකාරියෙහි පීඩනය හඳුනා ගෙන, එය අවම කිරීමට කටයුතු කරන්නෙ කෙසේ ද?

නායකත්වය

ඔබේ වෙළඳ නාමය චින්තන නායකයෙකු ලෙස ස්ථානගත කරන්නේ කෙසේද?

චින්තන නායකයෙකු යනු දැනුවත් මතධාරියෙකු වන සහ, සාමාන්‍යයෙන් ඔවුන්ගේ ප්‍රවීණතා ක්ෂේත්‍රයේ පළමු සම්පත වන පුද්ගලයෙකු හෝ සන්නාමයකි. එවන් සන්නාම, සාර්ථකත්වය ප්‍රතිනිර්මාණය කරන ආකාරය පෙන්වන විශ්වාසදායක මූලාශ්‍රයකි

Best Practices

කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සඳහා මූලික කාර්යාල ක්‍රියා පටිපාටිය

සෑම විශාල හෝ කුඩා ව්‍යාපාරයක් ම සුමටව පවත්වා ගෙන යාම සඳහා කාර්යාලයක් අවශ්‍ය වේ. නමුත් සංවර්ධනය වෙමින් පවතින රටවල නව හෝ කුඩා ව්‍යාපාර (SMEs) සඳහා, එය ආරම්භ කළ යුත්තේ කොතැනින් ද යන්න හඳුනා ගැනීම අසීරු විය හැකිය. නමුත් බිය වීමට හේතුවක් නැත. ඔබේ ව්‍යාපාරය වඩාත් හොඳ මට්ටමේ තත්වයට පත් කළ හැකි මූලික කාර්යාල ක්‍රියා පටිපාටි කිහිපයක් පහතින්.

මුල්ම නෙත ගැටීම; ආකර්ෂණය කරගැනීම සඳහා ඇසුරුම් නිර්මාණය කරන්න

ශ්‍රී ලාංකිකයන් ස්වාභාවයෙන්ම තෑගි ලබා දීමට දැඩි කැමැත්තක් දක්වයි. මෙහි දී බොහෝ විට මුලින්ම ඔවුන්ගේ නෙත ගැටෙන්නේ සහ ඔවුන් ආකර්ෂණය වන්නේ ඒවායේ ඇසුරුම්වලටයි. ඔබේ ඇසුරුම හරහා ඔබට ඔවුන් තුල ජනිත කිරීමට අවශ්‍ය මුල්ම හැඟීම කුමක් ද? ආකර්ෂණය කර ගැනීම සඳහා ඇසුරුම් නිර්මාණය කිරීම දෙස බැලීමේ දී, අප විශේෂ කරුණු කිහිපයක් වෙත අවධානය යොමු කළ යුතුය. 

ගංවතුරකට  මුහුණ දීමට ඔබේ ව්‍යාපාරය සූදානම් කිරීම

ව්‍යාපාර බොහෝ විට වර්ෂාව සහ ගංවතුර වැනි ස්වභාවික අභියෝගවලට මුහුණ දෙන අතර, මේ හේතුවෙන් දේපළ හානි මෙන්ම සාමාන්‍ය ව්‍යාපාරික කටයුතුවලට බාධා වීම්  නිසා  සැලකිය යුතු වශයෙන් අලාභ  සිදුවේ.

ශ්‍රී ලංකාවේ කුඩා හා මධ්‍ය පරිමාණ ව්‍යවසායකයින් සඳහා මූලික මානව සම්පත් පිළිවෙත්

අපි ශ්‍රී ලංකාවේ දැන් ආරම්භ කරන කුඩා සමාගමක් සඳහා ඉතා මූලික මානව සම්පත් (HR) භාවිතයන් කිහිපයක් මෙහි දක්වා ඇත.
X